  • 1. Data: 2015-06-04 17:06:49
    Temat: Podkład pod basen
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Chciałbym nieco przyizolować basen od kostki.

    Mogę nalać do basenu 0.7 metra wody co daje ciśnienie na podłoże 7kPa.

    Pytanie brzmi: jaki tani materiał izolujący? Co prawda chyba niewiele
    mam możliwości poza styropianem, ale nie wiem czy wytrzyma takie
    ciśnienie nie spłaszczając się do naleśnika. Może jakaś specialna gęsta
    wersja?

    Cele są dwa: izolacja od kostki (bo wodę grzeje) oraz miękka podłoga.

  • 2. Data: 2015-06-04 17:16:00
    Temat: Re: Podkład pod basen
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 czerwca 2015 17:06:55 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Chciałbym nieco przyizolować basen od kostki.
    > Mogę nalać do basenu 0.7 metra wody co daje ciśnienie na podłoże 7kPa.

    Najtanszy styropian to EPS70 czyli o wytrzymalosci na sciskanie 70kPa.
    Mozesz kupic najtanszy jaki znajdziesz - wytrzyma ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2015-06-04 18:21:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Cześć.
    >
    > Chciałbym nieco przyizolować basen od kostki.
    >
    > Mogę nalać do basenu 0.7 metra wody co daje ciśnienie na podłoże 7kPa.
    >
    > Pytanie brzmi: jaki tani materiał izolujący?

    xps. bo jest wytrzymały i woda mu nie szkodzi.

    ToMasz

  • 4. Data: 2015-06-04 20:25:41
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > mam możliwości poza styropianem, ale nie wiem czy wytrzyma takie
    > ciśnienie nie spłaszczając się do naleśnika. Może jakaś specialna gęsta
    Kup najtańszy styropian i będzie git. Ja dawałem taki 2 cm, chodziło o miękka podłogę
    bo izolować nie ma sensu. W pierwszym roku pod basenem mialem kiklu cm warstwę piasku
    z plaży i też było git.