    From: "Marcin Mirowski" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Podłoga na legarach na płycie OSB
    Date: Tue, 15 Mar 2011 22:22:48 +0100

    Witam
    Mam stary przedwojenny parkiet układany na ślepej podłodze czyli na deskach
    na legarach. Dość mocno się to ugina, poza tym parkiet zupełnie lata. Kilka
    osób poradziło mi zdjąć go, wywalić deski, ułożyć płytę OSB i na nowo ułożyć
    parkiet. Czy to ma sens?? Macie jakieś doświadczenia w takich sytuacjach??
    Czy płyta będzie dość sztywna?? Nie znam rozstawu legarów, ale z wysokością
    nie będę miał problemów - mogę dać najgrubszą płytę 22 mm. Czym OSB różni
    się od QSB i od HDF, czy jakoś tak. Która z tych płyt będzie najlepsza do
    pokoju, która do łazienki?? Z góry dzięki.

    --

    -----
    Pozdrawiam