  • Data: 2012-01-05 19:03:16
    Temat: Podłogówka pod prysznicem, jak radzić sobie z pex'em
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W łazience chcę zrobić prysznic bez brodzika tylko z odpływem liniowym w
    podłodze.
    Będzie też ogrzewanie podłogowe.

    Czy układać podłogówkę pod prysznicem czy raczej go ominąć?

    Pytanie drugie. Jak sobie radziliście z operowaniem pexem 16mm przy
    układaniu podłogówki. Robiłem podłączenia do kaloryferów i już przy
    dłuższej rurce było trochę mieszania aby ładnie się układała.
    Na zwoju jest 200m i trochę ciężko się tym operuje.
    Oczywiście wszystko da się zrobić ale może macie jakiś "patent".

    --
    M.