eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePodłogówka pod prysznicem, jak radzić sobie z pex'em › Re: Podłogówka pod prysznicem, jak radzić sobie z pex'em
  • Data: 2012-01-05 20:35:14
    Temat: Re: Podłogówka pod prysznicem, jak radzić sobie z pex'em
    Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-05 20:03, SkiMir pisze:
    > Witam
    >
    > W łazience chcę zrobić prysznic bez brodzika tylko z odpływem liniowym w
    > podłodze.
    > Będzie też ogrzewanie podłogowe.
    >
    > Czy układać podłogówkę pod prysznicem czy raczej go ominąć?
    >

    > Pytanie drugie. Jak sobie radziliście z operowaniem pexem 16mm przy
    > układaniu podłogówki. Robiłem podłączenia do kaloryferów i już przy
    > dłuższej rurce było trochę mieszania aby ładnie się układała.
    > Na zwoju jest 200m i trochę ciężko się tym operuje.
    > Oczywiście wszystko da się zrobić ale może macie jakiś "patent".

    Ja odpowiem trochę przewrotnie.
    Mam podłogówkę w łazience i grzeję dość mocno, bo jak się wejdzie, to
    wyraźnie czuć ciepło pod stopą. Myślę, że jakieś 30-35 stopni ma podłoga.
    Pod prysznicem rurek nie kładłem.

    Ale jak wyjdę spod prysznica, to podłoga wydaje się zimna... być może
    jest to dowód na to, że jednak nie warto pod prysznicem kłaść
    podłogówki...? Znaczy się, brodzik pod prysznicem nagrzewa się tak mocno
    od samej wody z prysznica, że i tak jest cieplejszy niż podłoga w łazience.

    Pozdrawiam,
    MW