  • 1. Data: 2009-01-05 18:27:17
    Temat: Podnoszenie dachu
    Od: "TomiLee" <t...@w...mg>

    Witam
    Mam zamiar podnieść dach o 1.2m aby wykorzystac strych do mieszkania.
    Jesli ktoś się spotkał z takimi pracami budowlanymi prosze napisać jaki
    byłby koszt inwestycji (chodzi mi o samo dźwignięcie dachu, podmurowanie
    1.2m cegłą/pustakiem, zamontowanie 4 okien), czas realizacji itp.

    Dach ma kształt mansardowy pokryty papą, więźba drewniana, spadek dachu
    10-20%, bez izolacji. Wymiary budynku ok. 9x9m. W środku nie ma nic poza
    dwoma kominami. Czym później go zaizolować, wełną czy wystarczy styropian,
    jakiej grubości?

    Pozdawiam

  • 2. Data: 2009-01-07 08:22:59
    Temat: Re: Podnoszenie dachu
    Od: "mim" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    TomiLee <t...@w...mg> napisał(a):

    > Witam
    > Mam zamiar podnieść dach o 1.2m aby wykorzystac strych do mieszkania....

    :)
    w tego rodzaju robotach istotnym kosztem będzie R(obocizna) i S(przęt) .
    potrzebny jest system lewarów i stmplowań . no i nie każda więźba nadaje się
    (zniesie) do takich robót . koszt materiałów (podstawowych , bez
    wykończeniówki) będzie w tym wypadku mniejszym problemem. zatem poszukaj w
    swojej okolicy potencjalnych wykonawców i ich , po zapoznaniu z budynkiem
    pytaj o wycenę , bedzi ebardziej rzetelna niż to co usłyszysz/przeczytasz
    tutaj :)
    powodzenia
    mim

  • 3. Data: 2009-01-07 09:18:33
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    gdzie to to ci może podam kogoś zdoświadczeniem
    SJS

  • 4. Data: 2009-01-07 20:39:36
    Od: "TomiLee" <t...@w...mg>

    > gdzie to to ci może podam kogoś zdoświadczeniem

    Śląsk, dokładnie Bytom.

    Dzieki za pomoc, Tomek

  • 5. Data: 2009-01-08 11:42:04
    Od: "mim" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    :)
    zadzwoń... nie właściwie napisz na priv (też bytom) , podam Ci nr telefonu i
    umówię na wizję ;)
    pozdr.
    mim