  • 1. Data: 2012-03-28 14:56:53
    Temat: Podsumowanie kosztów po sezonie
    Od: Kris <k...@g...com>

    Sezon grzewczy za nami- chyba nawet u Roberta śnieg już stopniał;)
    Może jakies podsumowania rzucicie kosztów
    Adam- ile przez sezon Twoja PC zużyła?
    Marek- ile zuzyła twoja powietrzna PC
    Gazownicy podajcie Swoje dane
    Groszkowcy równiez.
    U mnie zeszło opału mniej jak w ubiegłym sezonie ale to obiektywne odczucie i trudno
    porównac bo w tym sezonie paliłem trochę innym drewnem jak w zeszłym.

  • 2. Data: 2012-03-28 15:04:48
    Temat: Re: Podsumowanie kosztów po sezonie
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 28 marca 2012, 14:56:53 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    trudno porównac bo w tym sezonie paliłem trochę innym drewnem jak w zeszłym.

    Podam dzis wieczorem jak wroce nach hause. Sam jestem ciekawy bo nie sprawdzalem tego
    chyba od koncowki lutego :-) Szacuje ze 2k pln ale moglo wyjsc troche poza. Kolo 20
    zapodam dane :)
    pozdr.

    --
    Adam