  • Data: 2011-04-13 06:39:40
    Temat: Podwójne gniazdko SAT.
    Od: Yac <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jestem na etapie rozprowadzania kabli koncentrycznych do domu - z
    "talerza" do miejsc gdzie mogą się znajdować telewizory. Nie chcę
    później kłaść kabli wierzchem.
    W związku z tym, że nowe dekodery HD z nagrywarkami używają dwóch
    przewodów (pewnie po to, żeby coś innego nagrywać i oglądać) chciałbym w
    każdym takim punkcie wystawić sobie po 2 kable.
    Jakimi gniazdkami to rozwiązać? Ogólnie jestem zdecydowany na gniazdka
    Legranda z serii Sistena Life, ale tam znalazłem tylko gniazdko R TV
    SAT, a na tym mi nie zależy. Jest jakiś sposób na wyprowadzenie
    podwójnego gniazdka SAT z 2 oddzielnych przewodów tak aby nie dawać koło
    siebie dwóch gniazdek R TV SAT? A może da się to rozwiązać jakoś inaczej?

    Pozdrawiam,
    Jacek