  • 1. Data: 2012-05-14 16:01:03
    Temat: Połączenie węża z baterią
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Witam.
    Potrzebuje połączyć wąż ogrodowy 3/4 z baterią prysznicową.
    Wie ktoś może czy istnieje taka złączka? A może macie jakiś sposób?
    Połączenie ma wytrzymać ciśnienie sieci wodociągowej.

  • 2. Data: 2012-05-14 20:31:29
    Temat: Re: Połączenie węża z baterią
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 maja 2012 16:01:03 UTC+2 użytkownik maniek napisał:
    > Witam.
    > Potrzebuje połączyć wąż ogrodowy 3/4 z baterią prysznicową.
    > Wie ktoś może czy istnieje taka złączka? A może macie jakiś sposób?
    > Połączenie ma wytrzymać ciśnienie sieci wodociągowej.

    Nypel 1/2 cala wkrecony zamiast "sluchawki" prysznicowej
    http://www.dobo.pl/product-pol-272-Nypel-redukcyjny-
    ocynkowany-3-4-X-1-2-cala.html
    lub redukcja z 3/4 na 1/2 nakręcona na baterie zamiast węzyka
    http://www.dobo.pl/product-pol-276-Redukcja-ocynkowa
    na-3-4-X-1-2-cala.html

    Ale popatrz też w markecie na stoiskach z akcesoriami do podlewania to dostaniesz
    gotowe plastykowe zlączki/szybkozłaczki

  • 3. Data: 2012-05-15 16:49:36
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-05-14 16:01, maniek pisze:

    > Potrzebuje połączyć wąż ogrodowy 3/4 z baterią prysznicową.
    > Wie ktoś może czy istnieje taka złączka? A może macie jakiś sposób?
    > Połączenie ma wytrzymać ciśnienie sieci wodociągowej.

    A ja się zastanawiałem czemu moja "słuchawka" prysznicowa jest połączona
    z wężem za pomocą takiej szybkozłączki ogrodowej.

    Byłoby dla Ciebie jak znalazł :-)

    --
    M.

  • 4. Data: 2012-05-15 20:22:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 16:49:36 +0200, SkiMir napisał(a):

    > A ja się zastanawiałem czemu moja "słuchawka" prysznicowa jest połączona
    > z wężem za pomocą takiej szybkozłączki ogrodowej.

    Kiedyś były takie słuchawki :D Chyba jedna seria i faktycznie, było to
    świetne rozwiązanie.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356