  • 121. Data: 2014-12-04 18:51:20
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 18:46:23 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > tak widziałem. Cały. nie ten, który podrzucił Wipler

    Caly tzn. ktory? Wipler niczego nie podrzucil - nagranie udostepnil
    o ile sie nie myle SE i jest to nagranie z 2-3 kamer na ktorym widac
    doskonale cale zajscie.

    > argumenciki się skończyły

    Trudno dyskutowac z kims kto patrzac na biala kartke mowi ze ta jest czarna :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 122. Data: 2014-12-04 21:09:33
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-04 17:02, quent pisze:

    > No ale ważne aby ustalić czy na krymie mieszakli rosjanie

    W Polsce tez mieszkaja Rosjanie. Polacy mieszkaja w UK, a araby we
    Francji. Co to zmienia?

    > czy ukraińcy.
    > Kto podarował krym ukrainie i kiedy?

    Krym nigdy nie byl rosyjski.

    > Jeśli faktycznie miejszkają tam rosjanie, którzy mieli już jakąś
    > autonomie z własnym parlamentem i sami chcieli do rosji to nie jest
    > kalka z sytuacji dzielnicy w Chicago jak pisze Ergie.

    Daj spokoj. Mamy moze Slas oddac? Rosjanom jak sie Ukraina nie podoba to
    mogli wyprowadzic sie do ojczyzny Rosji. Po kiego tyle lat tam siedzieli?
    A co Rosja robi z Czeczenia? Przeciez to hipokryzja.

    Pozdro.. TK

  • 123. Data: 2014-12-04 21:33:44
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-12-04 14:22, Adam pisze:

    > Husqvarna, H&M, IKEA, Elektrolux. Te mi na szybko do glowy wpadaja - na pewno
    > jest ich znaaacznie wiecej. To marki globalne.

    > Jakie my mamy marki o zasiegu globalnym? :)
    > Jedyna jaka mi przychodzi do glowy to Solaris.
    > pozdr.

    Fakro, Drutex.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 124. Data: 2014-12-05 08:07:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-04 21:09, Maniek4 wrote:
    > W Polsce tez mieszkaja Rosjanie. Polacy mieszkaja w UK, a araby we
    > Francji. Co to zmienia?

    Krym miał autonomię i ruskich w większości i jakoś nikt nie dopuszcza
    możliwości, że ludzie Ci chcieli do Rosji. Na ich miejscu, będąc
    rosjaninem sam wolałbym Rosję niż jakąś Ukrainę, której.... prawie nie ma.

    W europie też jest kilka takim miejsc - katalonia, tyrol, sardynia.
    Ludzie mają swoją tożsamość i dosyć silne tendencje separacyjne. To
    akurat wiem z rozmów z rdzennymi mieszkańcami.

    > Krym nigdy nie byl rosyjski.

    Ponoć jednak był.

    > Daj spokoj. Mamy moze Slas oddac?

    Śląsk - nie wiem, nie mieszkam tam ale słychać tu i ówdzie, że jakąś
    autonomię ślązachy by chcieli.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 125. Data: 2014-12-05 08:10:49
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Stanowisko, działanie (uczynek), prawo jest
    >lewicowe, socjalistyczne, gdy przeczy zasadzie
    >3. zmusza do dbania o samego siebie,

    Zmuszanie do dbania o siebie to prawo lewicowe? Gdy państwo o ciebie "dba"
    to działanie prawicowe?

  • 126. Data: 2014-12-05 08:20:47
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 16:12:28 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    >Gdyby policjanci naprawde zajmowali sie w tym momencie groznym bandziorem
    >moznaby zrozumiec - podniesiona adrenalina etc. Ale oni legitymowali
    >niegroznego nawalonego faceta ktory sie w zaden sposob nie stawial etc.

    I takie maja prawo, a nawet obowiązek. Być może w twoim świecie niegroźność
    określa na podstawie stopnia nawalenia, wprost proporcjonalnie, ale w
    świecie rzeczywistym tego rodzaju czynności, mimo, ze w 95% przypadków nic
    nie dają.

    >Wyobraz sobie sytuacje - czekasz na taksowke, podjezdza policja i zaczyna
    >legitymowac twojego kumpla ktory stoi kawalek dalej (bez powodu).

    Co to znaczy "bez powodu"?

    >Co robisz?

    Nic nie robisz, legitymowanie to nie jest jakiś uszczerbek na godności (o
    ile masz równo pod sufitem), należy okazać dokumenty, jak ich nie masz to
    dobrze jeśli w pobliżu jest ktoś kto zaświadczy o twojej tożsamości.

    Adasiu, mentalnie jesteś Jeszce mniejszym chłopczykiem niż myślałem.

  • 127. Data: 2014-12-05 08:38:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Trudno dyskutowac z kims kto patrzac na biala kartke mowi ze ta jest czarna
    >:)

    Ano trudno misiu.
    https://www.youtube.com/watch?v=XYp-BBzUH6Y

    1:11
    dwóch najebanych ledwo trzymających się na nogach kolesi stoi na pasie
    jezdni - twoim zdaniem policja ma przejechać obok jak gdyby nigdy nic

    1:21
    wipler uznaje, ze powinien wkroczyć, bo policja jednak nie przejechała jak
    gdyby nigdy nic

    1:39
    wipler aktywnie zaczyna zakłócać czynności policji

    1:53
    wipler szturcha, odpycha policjanta wykonującego czynności

    2:05
    mimo wcześniejszych zdarzeń tu policjant na chodniku nadal spokojnie
    rozmawia z wiplerem

    2:10
    następuje próba zatrzymania wiplera

    2:18
    wipler się wyrywa, ostatecznie lądując na chodniku

    2:20 do 2:44
    para policjantów próbuje skuć leżącego wiplera, nie używają pałek nie biją
    go

    2:45
    wipler zaczyna kopać, wierzgać nogami, w reakcji policjanta leje go tonfą po
    tychże nogach

    i już tak do końca wipler stawia aktywny opór, a policja nie odpuszcza i
    chce go zakuć

  • 128. Data: 2014-12-05 08:39:13
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2014-12-04 15:51, Adam pisze:

> [...]
    c-filmik-Wiplera

    >Siodma minuta trzydziesci szesc sekund "jak pan kopie i policjanta i
    >policjantke" a pan redaktor nigdy nie wdalby sie w bojke z policja.
    >Niezle jaja.

    https://www.youtube.com/watch?v=XYp-BBzUH6Y
    2:45
    wipler zaczyna kopać, wierzgać nogami, w reakcji policjanta leje go tonfą po
    tychże nogach

    wiecej opisu w odpowiedzi do adasia

  • 129. Data: 2014-12-05 08:44:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Na nagraniu nie slychac co prawda glosu, ale obejrzalem jeszcze raz.
    >Od czasu kiedy policjant wysiadl z samochodu do momentu uzycia gazu
    >uplynely na nagraniu cztery sekundy. Jak dla mnie nie jest to dialog.

    https://www.youtube.com/watch?v=XYp-BBzUH6Y

    Możesz wskazać na powyższym filmie moment użycia gazu?

    >Wipler wyraznie odszedl od nich na kila krokow. Stal na chodniku i cos tam
    >gadali. Ambitny funkcjonariusz sam podszedl do Wiplera i go powalil. Tam
    >nie widac zagrozenia dla nikogo tylko ambicje funkcjonariusza. Na
    >interwencjach nie raz ktos tam cos krzyczy z boku i nikomu nie przychodzi
    >do glowy w kolo wszystkich palowac.

    Przecież to nie jest prawda, wszedł miedzy policjantów i legitymowanych i
    się szturchał z policjantami

  • 130. Data: 2014-12-05 08:45:57
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Byli przeciez razem.