  • 11. Data: 2009-10-06 12:12:39
    Temat: Re: Półka na książki?
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    mk pisze:
    > Ikea ma w ofercie:
    > http://www.ikea.com/pl/pl/search/?query=p%C3%B3%C5%8
    2ka+%C5%9Bcienna+lack

    Tylko to maksymalne obciążenie 3 kg trochę mało na książki...

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 12. Data: 2009-10-06 13:57:44
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 5 Paź, 18:32, belgrano <a...@g...net.pl> wrote:
    > Witam.
    > Sprawa niby prosta a jednak. Posiadam wnękę "kanciaste C" o wymiarach
    > 200cmx20cm (długośc x szerokość).
    > Chce w takiej wnęce zrobić półke na książki a nie chce za bardzo aby
    > mocowania były widoczne. Myślałem o podporach metalowych ale mało
    > estetyczne. Może macie pomysłu jak wykonać? Może byc deska lub płyta.
    > Jak to zamocować?

    Witam.
    Wg mnie najprostszym rozwiazaniem będzie coś takiego:
    http://www.reling.pl/katalog/mocowania-polek/mocowan
    ie-polki-niewidoczne.html

    Tylko sama półka powinna być o gr. ok. 30 mm. Moga to być np. dwie
    płyty wiórowe 18 mm laminowane sklejone ze sobą.
    Działa perfekcyjnie, robiłem coś takiego nie raz.

    pozdr.