  • 11. Data: 2012-12-17 15:44:23
    Temat: Re: Polowanie na dudki :-)
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-12-17 12:37, Ikselka pisze:

    > I cóż? - tyle było zawodu, zwatpienia z powodu braku zdjęć, a teraz żadnego
    > aplauzu?
    A. Albowiem jakość zdjęć mizerną się okazała.

    //przeciez tłumnie oglądacie, 200 wejść to jest coś 3333-
    B. Bo ciekawość ludzi rozbudziłaś i chcą zobaczyć.

    pozdr.
    Jacek

  • 12. Data: 2012-12-17 22:01:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2012 15:44:23 +0100, Jacek napisał(a):

    > A. Albowiem jakość zdjęć mizerną się okazała.

    I zła jakość czyni FAKT niegodnym odzewu?
    333-)

    > //przeciez tłumnie oglądacie, 200 wejść to jest coś 3333-
    > B. Bo ciekawość ludzi rozbudziłaś i chcą zobaczyć.

    Ja tam zawsze pochwalę, jak coś warte. A dudki - jak najbardziej, bo
    powszednie nie są w przyrodzie :-)

    --
    XL a i czarne boćki, niepoślednie jako i dudki, u mnie na łąkach koło domu
    bywają

  • 13. Data: 2012-12-17 23:34:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2012 22:01:58 +0100, Ikselka napisał(a):

    > --
    > XL a i czarne boćki, niepoślednie jako i dudki, u mnie na łąkach koło domu
    > bywają

    ...i rudy się trafi też - widział to kto? Krzyżują się z białymi chyba.
    --
    XL

  • 14. Data: 2012-12-18 13:53:42
    Od: d...@d...dp.pl

    On Mon, 17 Dec 2012, Ikselka wrote:
    > ...i rudy się trafi też - widział to kto? Krzyżują się z białymi chyba.
    > --
    > XL

    Białe przynoszą białym, czarne - czarnym a rude molatom.

    D.P.

  • 15. Data: 2012-12-18 15:54:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Dec 2012 13:53:42 +0100, d...@d...dp.pl napisał(a):

    > Białe przynoszą białym, czarne - czarnym a rude molatom.
    >
    > D.P.

    He he :-)
    Widuję nad moją rzeką na łąkach i białe, i czarne, i rude. Tzn rudego
    widziałam ze trzy razy, czarnych moze od jakichś dwóch lat nie widuję, ale
    to dlatego, ze ostatnio jakoś mało wedrowaliśmy po łąkach...

    I czaple!

    A z nie-ptaszorów bobry mamy! Ha :-)

    --
    XL