  • 61. Data: 2019-10-05 11:33:12
    Temat: Re: Pompa obiegowa wody - chyba mi się zepsuła
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.10.2019 22:12, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ty dales przykład nie na oszczędzanie a na patologie polegajaca na niszczeniu.

    A gdyby w Polsce to co pod ziemią też było własnością właściciela
    działki, byłbyś jego sąsiadem i czerpał wodę ze studni głębinowej. Skąd
    mamy wiedzieć że czerpiesz wodę z własnego "jeziora" a nie sąsiada? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 62. Data: 2019-10-05 11:35:44
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 05.10.2019 00:57, collie wrote:
    > Jak Cię trafić w punkt, to od razu wychodzi z Ciebie folwarczne
    > pochodzenie. Że nawiążę do znanych słów Jerzego Stuhra.

    Stuhr głupi specjalnie nie jest, ale własne ego (jako artysta) ma
    rozdmuchane do granic możliwości.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 63. Data: 2019-10-05 12:29:17
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Stuhr głupi specjalnie nie jest, ale własne ego (jako artysta) ma rozdmuchane do
    > granic możliwości.

    Nie mnie oceniać, czy Stuhr nie jest, czy specjalnie nie jest,
    i gdy mówi, że wyborcy PiS-u mszczą za wielowiekowe ciemiężenie,
    gdyż wywodzą się od chłopów folwarcznych, to mnie nie rusza jego
    ego, gdyż potomek austriackich uprawiaczy winorośli nie do mnie
    pije.

  • 64. Data: 2019-10-05 13:35:36
    Od: e...@g...com

    A może i do ciebie

  • 65. Data: 2019-10-05 13:44:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gdyby babcia miała wąsy była by dziadków. Własność ziemi w Polsce jest dwuwymiarowa,
    długość X szerokosc z opcja ze na głębokość tego metalowego w szpadlu państwo się nie
    czepia. Po chuj dajesz jakis przyklad oderwany od realiów.

  • 66. Data: 2019-10-05 13:51:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po tacie tak ma. Nie każdy miał w czasach stalinowskich za ojca prokuratora. Tyle
    podpowiada Internet jak go zapytać o pochodzenie tego pana. To że ma wiadome ( na ż )
    pochodzenie Internet też informuje.

  • 67. Data: 2019-10-05 14:53:53
    Od: e...@g...com

    Niech sobie ma i na "rz", wioskowy głupek ma więcej kindersztuby niż ten artycha.

  • 68. Data: 2019-10-05 20:33:52
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 05.10.2019 13:44, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    państwo się nie czepia. Po chuj dajesz jakis przyklad oderwany od realiów.

    Bo jak pojedziesz do kaliforni to już taki oderwany od realiów nie jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 69. Data: 2019-10-05 21:00:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jedz, wizy znieśli.

  • 70. Data: 2019-10-07 01:44:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-05, Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> wrote:

    > Od razu napiszę erratę;
    >
    > znam takie przypadki z dwóch bloków z dwóch małych miast (Włodawa i
    > Chełm), ale to pewnie wynika z okresu w jakim te bloki powstały (przełom
    > lat 70-80) a nie z tego, że powstały w małych miastach.
    > Tak więc powinienem napisać:

    Moje poprzednie mieszkanie wybudowane w drugiej połowie lat 90 tak
    miało. Było ono w szeregu, parter, pietro plus poddasze, więc nawet
    niekoniecznie jakiś rozbudowany pion. Wspólny obieg był dla 4 mieszkań,
    które składały się na jeden segment szeregu i wspólnotę małą. Tak se
    ktoś wymyślił. Gdańsk. Osiedle pretendującą do cholera wie czego, ale
    ogrodzone i z bramą wjazdową :)

    --
    Marcin