  • 1. Data: 2019-09-26 21:04:56
    Temat: papier ścierny
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Potrzebuję, taki oto, papier ścierny do mojej szlifierki
    https://tiny.pl/tjbpz
    i nie potrafię znaleźć w sklepach w mojej okolicy, ani nie znalazłam w
    necie.
    Czy ktoś z Was wie, gdzie można jeszcze dostać tego kształtu papier?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2019-09-26 21:19:26
    Temat: Re: papier ścierny
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-09-26 o 21:04, Krycha pisze:
> [...]
    > necie.
    > Czy ktoś z Was wie, gdzie można jeszcze dostać tego kształtu papier?

    Szukaj pod konkretny model szlifierki.
    Może coś z tego?
    https://tinyurl.com/y2pk55dv

  • 3. Data: 2019-09-26 21:29:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zainwestuj kilkanascie zlotych w wycinak do otworow o takiej srednicy jaka jest w
    papierze. Starymi nozyczkami bez bolu o ich stan z kazdego papieru sciernego
    kupowanego na metry, czyli taniego, wytniesz sobie to co potrzebujesz. Ja bym szedl w
    ta strone bo daje niezaleznosc i elastycznosc. Moze bedzie potrtzebne cos z glansem

  • 4. Data: 2019-09-26 21:32:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze bedzie potrzebne cos z glansem to wytyniesz z papieru 1500 a na bank takiego
    gotowego nie kupisz. Albo cos ordynarnie zetrzec bedzie potrzeba to papier w
    okolicach 30.

  • 5. Data: 2019-09-26 22:08:35
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

> [...]
    ta strone bo daje niezaleznosc i elastycznosc. Moze bedzie potrtzebne cos z glansem

    Ciekawy pomysł.
    Czy o takim sprzęcie myślisz? https://tiny.pl/tjbkp

    Krycha.

  • 6. Data: 2019-09-26 22:46:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mysle ze dziurkacze super sprzet do wycinania dziurek w papierze sciernym. Wycina sie
    od tylu papieru sciernego. Tam gdzie papier a nie proszek scierny.

  • 7. Data: 2019-09-26 23:08:23
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.09.2019 o 21:04, Krycha pisze:

    > Potrzebuję, taki oto, papier ścierny do mojej szlifierki
    > https://tiny.pl/tjbpz
    > i nie potrafię znaleźć w sklepach w mojej okolicy, ani nie znalazłam w necie.

    Bo szukać trza umić. W googlarce wpisz producenta/nazwę
    szlifierki, a znajdziesz. Pitolenie się z wycinankami
    to masochizm, bo takie papierki do Parkside w Lidlu
    kosztują parę groszy. Ale jak ktoś lubi, to czemu nie.

  • 8. Data: 2019-09-27 10:26:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > papieru sciernego kupowanego na metry
    Ale na metry nie uświadczysz papieru z kicikiem :-) do rzepów.
    Ale bez problemu papier (bez otworów) fi 150 kupisz, od biedy może być z
    otworami.

    Robert

  • 9. Data: 2019-09-27 10:59:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W marketach są takie papiery. Pytaj i papier do szlifierki- żelazka. W opakowaniach
    po kilka sztuk sae. W Bricomarche kupowałem, w mrówce też.

  • 10. Data: 2019-09-27 11:22:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-09-27 o 10:59, Kris pisze:
    > szlifierki- żelazka