  • 21. Data: 2017-04-07 08:14:13
    Temat: Re: Pompa od myjki
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 5 kwietnia 2017 20:57:28 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Oj lubi to myje. Ja nie widzialem zeby ktos to robil. Widocznie sprawia
    > mu przyjemnosc olewanie scian woda. A mycie kostki to i owszem sie
    > zdarza. Glownie z mchu w fugach miedzy kostkami. Ja na te okolicznosc
    > mam kostke bez fazy i nie myje. Przy okazji nie bardzo rozumiem, czemu
    > ludzie na potege klada kostki fazowane a pozniej szczotkuja te fugi?

    Tez mam bezfazowa. Zobaczymy jak sie zachowa w czasie - ja mam rozne spadki
    tutaj, a jak to na spadkach - kostka na kostke duzo bardziej oddzialywuje
    i troche sie obawiam czy z czasem nie beda sie kruszyc krawedzie, bo fuga
    jest bardzo mala (1-2-3mm). Pewnie z tych obaw ludzie wybieraja z faza :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2017-04-07 08:18:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 kwietnia 2017 13:06:08 UTC+2 użytkownik Andrzej S napisał:

    > Mój zdaje sie jest akrylowy. Co dodajesz jako mydło? Coś w rodzaju
    > Ludwika? Dysza raczej łagodna dla obiektu?

    Akryl tez spokojnie mozesz myc :) Dysze mam regulowana (nie obrotowa - ta
    bym pewnie zdzieral tynk) ale zawsze jade na maksa, raczej nie zblizam
    dyszy do sciany blizej niz 50cm acz wielokrotnie mylem z 2cm i nic sie
    z tynkiem nie dzialo :-)

    > Pytam bo to główna ściana ...

    Myj bez obaw. Jak zapuscisz to potem juz nie umyjesz. A regularnym myciem
    przedluzysz czystosc elewacji o kilka lat :)

    Ja mylem glownie przez to ze przez 8 lat mialem droge z byle czego, ktora
    przy dlugotrwalych suszach kurzyla sie strasznie (a jeszcze rosliny nie
    urosly zeby wszystko zatrzymywac), podjazd tez mialem wysypany tylko
    kamieniem. Teraz rosliny wysokie, na drodze za miesiac beda asfalt wylewac,
    podjazd od 2 tygodni w bruku ale i tak czyszcze bo widze po myciu roznice:)

    Mycie elewacji z trzech stron plus rynien, deski podrynnowej i bramy
    segmentowej zajmuje mi 10 minut. Czyszcze zwykle przy okazji mycia tarasu
    (kolejne 10 min :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2017-04-07 10:23:06
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-07 o 08:14, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > jest bardzo mala (1-2-3mm). Pewnie z tych obaw ludzie wybieraja z faza :)

    Nie zauwazylem zeby cos sie z krawedziami dzialo. A jak sie wykruszy to
    ile? Bez sensu jest fuga. Szatanski pomysl ogolnie rzecz biorac. Nie
    dosc, ze mech w nich rosnie, piach lepiej sie przechowuje, trudniej sie
    zamiata, to i przy odsniezaniu czasami az zeby podskakuja w paszczy.
    Jakby tego bylo malo to wszyscy uparli sie tym sciezki rowerowe ukladac,
    po ktorych meczaca jest jazda na rolkach, czy desce. Po kostce bez fazy
    jezdzi sie jak po asfalcie. Doslownie nic nie czuc.

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2017-04-07 10:41:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 10:23:07 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Jakby tego bylo malo to wszyscy uparli sie tym sciezki rowerowe ukladac,
    > po ktorych meczaca jest jazda na rolkach, czy desce. Po kostce bez fazy
    > jezdzi sie jak po asfalcie. Doslownie nic nie czuc.

    To dziwnie tam u Was
    U nas wszystkie ścieżki rowerowe z behatona są.
    Mądrzejszych mamy decydentów;)

  • 25. Data: 2017-04-07 13:03:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-07 o 10:41, Kris pisze:

    > To dziwnie tam u Was
    > U nas wszystkie ścieżki rowerowe z behatona są.
    > Mądrzejszych mamy decydentów;)

    A kto to ten behaton?

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2017-04-07 13:18:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 13:03:14 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A kto to ten behaton?

    A taka kostka co na parkingach kładą najczęściej
    http://www.decobet.pl/images/oferta/behaton_patt_1_m
    ed.gif
    Ładnie sie klinuje przenosząc duże obciążenie no i je...ch fug nie ma.
    Pisze je...ch bo mam kostke z fugami.
    Fachowiec mi polecił;)

  • 27. Data: 2017-04-07 13:23:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 08:14:14 UTC+2
> [...]
    > jest bardzo mala (1-2-3mm). Pewnie z tych obaw ludzie wybieraja z faza :)

    Masz tam Strzegom niedaleko i się w betonowa kostke władowałeś zamiast granitową?

  • 28. Data: 2017-04-07 13:34:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-07 o 13:18, Kris pisze:

    > A taka kostka co na parkingach kładą najczęściej
    > http://www.decobet.pl/images/oferta/behaton_patt_1_m
    ed.gif

    Bo u Was prezydent Slupska duzo rowerem mial jezdzic, to i kostke pod
    duze obciazenia macie przygotowana.

    > Ładnie sie klinuje przenosząc duże obciążenie no i je...ch fug nie ma.
    > Pisze je...ch bo mam kostke z fugami.
    > Fachowiec mi polecił;)

    Eee no jak fachowiec to musisz byc zadowolony. Nie ma innej opcji.

    Pozdro.. TK

  • 29. Data: 2017-04-07 13:55:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 13:34:38 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Bo u Was prezydent Slupska duzo rowerem mial jezdzic, to i kostke pod
    > duze obciazenia macie przygotowana.

    Teraz ma inne hobby- drzewa zaczął sadzić

    > Eee no jak fachowiec to musisz byc zadowolony. Nie ma innej opcji.

    No
    Jeszcze chciał mi kupić, znaczy sprzedać ta kostkę. Ale sam jak kupiłem to większy
    rabat dostałem niż fachowiec proponował;)

  • 30. Data: 2017-04-07 15:23:14
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 13:18:09 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    ed.gif
    > Ładnie sie klinuje przenosząc duże obciążenie no i je...ch fug nie ma.

    Moze jest tez wersja bezfazowa ale standardowo behaton to jednak faze
    ma:

    http://www.decobet.pl/images/oferta/behaton.jpg

    :)

    pozdr.