  • 31. Data: 2017-04-07 15:25:50
    Temat: Re: Pompa od myjki
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zdane sobie sprawe ze prawde napiszesz jak sie pomylisz. Chujowo mycie tynkow i
    kostki, na dodatek kilka razy do roku, koresponduje z lansowana przez Ciebie
    beztroska zycia we wlasnym domu. Specjalnie mnie nie dziwi ze myjesz dom z zewnatrz
    kilka razy do roku, wszak w Wodzislawiu jednym z nielicznych miast w Polsce
    caloroczny limit zanieczyszczen powietrza mieszkancy wyrobili w niecale dwa miesiace.

  • 32. Data: 2017-04-07 15:27:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 13:23:58 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Masz tam Strzegom niedaleko i się w betonowa kostke władowałeś zamiast granitową?

    Wybralem kostke plukana - z kilku powodow. Jak pisalem - mam spadki. Granit
    raczej trudno odsniezyc (choc w sumie zamontowalem kabel grzewczy pod kola
    - zobaczymy jak sie sprawdzi zima :-) Po drugie i trzecie - jest nierowny
    no i ma duze fugi, w ktorych lubi sobie rosnac mech i roslinki. Po czwarte
    oczywiscie - cena robocizny (mam ponad 300m2 placu, robocizna za kostke
    betonowa to u mnie 35 pln / m2, za granit 3 x tyle :) Po piate - plukanka
    z wygladu jest mozliwie najbardziej zblizona do granitu - zobaczymy tez
    po czasie ale na jej wierzchniej warstwie jest mnostwo czarnych
    polyskujacych w sloncu kamyczkow - ladnie to wyglada :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2017-04-07 15:27:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 15:23:15 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Moze jest tez wersja bezfazowa ale standardowo behaton to jednak faze
    > ma:
    >
    > http://www.decobet.pl/images/oferta/behaton.jpg

    Czy standardowa to z fazą to nie będę się sprzeczał. Wszystkie które widziałem
    ułożone były bezfazowe- parkingi przed marketami z tego robią
    Ale pierwszy link z Google pokazuje że są bez fazowe i z mikrofazą więc trochę racji
    masz

    http://www.bruk-bet.pl/produkty/kostki-brukowe/kostk
    a-brukowa-behaton

  • 34. Data: 2017-04-07 15:30:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 15:25:51 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

    > Zdane sobie sprawe ze prawde napiszesz jak sie pomylisz. Chujowo mycie tynkow i
    kostki, na dodatek kilka razy do roku, koresponduje z lansowana przez Ciebie
    beztroska zycia we wlasnym domu.

    A co nie jest beztroskiego w umyciu sobie domu do porzadku? :) Moge to
    sobie zrobic kiedy chce, jak chce, czym chce i czy chce. Moge to zrobic
    totalnie beztrosko - np. w samych gaciach przy grzejacym sloneczku popijajac
    w miedzy czasie browara :)

    > Specjalnie mnie nie dziwi ze myjesz dom z zewnatrz kilka razy do roku, wszak w
    Wodzislawiu jednym z nielicznych miast w Polsce caloroczny limit zanieczyszczen
    powietrza mieszkancy wyrobili w niecale dwa miesiace.

    Wodzislaw jest jednym z setek miast w calej Polsce, gdzie taki limit jest
    przekraczany - Lodz plasuje sie tez w czolowce :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 35. Data: 2017-04-07 15:32:45
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.04.2017 15:25, Zenek Kapelinder wrote:
    > Chujowo mycie tynkow i kostki, na dodatek kilka razy do roku, koresponduje z
    lansowana przez Ciebie beztroska zycia we wlasnym domu.

    Powód jest prosty. Ludzie chcą mieć ładnie wokół siebie. Dlatego myją
    elewacje, dbają o zielone, chadzają do fryzjera itp.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 36. Data: 2017-04-07 15:32:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 15:27:20 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Po drugie i trzecie - jest nierowny
    > no i ma duze fugi, w ktorych lubi sobie rosnac mech i roslinki.

    Są i równe bez fug
    http://www.psbprobud.pl/katalog/produkt/kostka-grani
    towa-szlifowana
    Nie znam ceny ale podejrzewam że może być wysoka
    Ale w przypadku tych kostek to robociznę mieli by z czego upuścić;)

  • 37. Data: 2017-04-07 15:41:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 15:30:30 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > totalnie beztrosko - np. w samych gaciach przy grzejacym sloneczku popijajac

    Zenek wkurzony bo sam umyć nie może tylko za to płaci. Bo właściciel kamienicy ma
    takie rzeczy wkalkulowane w czynszu zapewne;)
    Mam mieszkanie wq bloku a w nim lokatorów. Jak kilka lat temu remont klatki robiliśmy
    to wspólnota podjęła uchwałę o zwiększeniu funduszu remontowego więc dokładnie o ta
    kwotę wzrósł czynsz moim lokatorom. Bo jestem z nimi umówiony na konkretną kwotę+
    opłaty(administracja, remontowy, podatek itp) Prąd i gaz płacą sami bo liczniki na
    nich są przepisane

  • 38. Data: 2017-04-07 15:41:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 15:33:01 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > Nie znam ceny ale podejrzewam że może być wysoka
    > Ale w przypadku tych kostek to robociznę mieli by z czego upuścić;)

    O panie to z 200 pln / m2 przypuszczam :-)
    Czy bez fug - nie wiem, na roznych zdjeciach nawet te szlifowane maja
    duzo wieksze fugi niz ta moja betonowa :) Ja mam z Polbruku wersje Napoli,
    zdjecie przykladowe:

    http://bi.gazeta.pl/im/0/11597/z11597390Q,Kostka-bru
    kowa-Polbruk-Napoli.jpg

    Fuga strasznie malutka - ciezko to zafugowac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 39. Data: 2017-04-07 15:54:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-07 o 15:27, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > oczywiscie - cena robocizny (mam ponad 300m2 placu, robocizna za kostke

    Co jeszcze jest doliczane do ogolnej ceny? Wiadomo, kostka, ale
    doliczaja jakis zwir, beton, czy to jest w cenie robocizny?

    Pozdro.. TK

  • 40. Data: 2017-04-07 16:32:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciekawe co myc jak w lodzi teraz pm10- 16%. A na zadupiu w wodzislawiu pm10-31%. Niby
    31% to nieduzo ale i tak dwa razy wiecej niz w bardzo duzym miescie. Co do napisow na
    domach. Robia je chamy co ze wsi do miasta przyjechaly sie osiedlic i sa jeszcze za
    krotko zeby miejskich manier nabrac. Od napisow na kamienicach i blokach sie nie
    choruje na pluca. Nie przeszkadzaja bo nie wystaja ze scian. Sa na cudzych budynkach
    i jak sie w nich tylko mieszka to jak sie jest w mieszkaniu to nie widac. Raptem
    widac taki napis kilka czy kilkanascie sekund jak sie obok niego przechodzi. W Lodzi
    jak na scianie napisza " Adam chuj" to nikt na to uwagi nie zwraca. Ale jak podobmy
    napis powstanie w okolicach jakiegos domku i jeszcze w domku mieszka jakis Adam (
    zbieznosc imion przypadkowa) to zaraz cala okolica sie smieje.