    From: robercik-us <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Date: Sat, 10 Jan 2009 10:04:10 +0100

    Witam.
    Chcę rozprowadzić po mieszkaniu kilka/kilkanaście metrów kabli dla
    domowej sieci komputerowej - zwykła skrętka :-). Chciałbym, żeby toto mi
    sie nie plątało i... trzeba te kable w coś upakować. Mieszkam póki co w
    betonowym bloku i w grę w chodzą pewnie jedynie jakieś konstrukcje
    natynkowe.
    Pytanie brzmi:
    Jaki się takie rynienki nazywają? Chodzi mi o zwyczajne
    rynienki/kształtki/tunele... czy jak tam inaczej zwał... :-). Nie wiem
    czego szukać w sieci, czy w zwykłych sklepach :-).
    Jakie mogą być orientacyjne ceny takiej instalacji - nie licząc kabla -
    i czy dostępne są różne kolory tego czegoś...? :-)
    Chodzi mi o coś zwykłego, nie żaden exclusiv...

    przepraszam jeśli pytanie jest zbyt trywialne, ale szukam, szukam i
    znaleźć nie mogę, a kto pyta... nie błądzi :-)

    pozdrawiam
    robercik-us