  • 1. Data: 2013-03-05 20:44:43
    Temat: Poszukuję ekipy do ocieplenia domu - Gliwice
    Od: rumpelstilsien <r...@g...com>

    Witam!
    Szukam sprawdzonej ekipy do wykonania elewacji domu jednorodzinnego (ocieplenie +
    tynk + podbitka) w Gliwicach. Czy ktoś mógłby mi polecić jakąś solidną firmę ?
    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Janusz
    mailto: r...@g...com

  • 2. Data: 2013-03-06 09:53:50
    Temat: Re: Poszukuję ekipy do ocieplenia domu - Gliwice
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

[...]

    przypilnuj klejenia na ramki

    ja moge polecić dobrą ekipę, która mi robiła, doświadczenie zdobywał
    dowodzący w nieczech, robi naprawdę równo i dobrze i tylko ramka + placki,
    ale drogą, z okolic raciborza
    za 1m2 45zł -50zł biorą, lubią swoj materiał, dawać
    najlepiej na początku dogadać się, ze jak już coś kupują to na ciebie
    faktury mają być,
    i ze za nic nie zapłacisz co kupią nie konsultując z tobą,
    miałem do wyboru ekipę, tańszą za 25zł, ale przy ociepleniu warto mieć
    sprawdzoną,
    niepotrzebnie tylko kołkowałem porotherm i w sumie mogłem na piankę robić
    jak byś chciał namiar daj znać, wysle ci na emaila.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-03-06 17:47:06
    Od: Janusz <a...@i...invalid>

    "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> wrote:
> [...]
    > dowodz?cy w nieczech, robi naprawdę równo i dobrze i tylko ramka + placki,
    > ale drog?, z okolic raciborza
    > za 1m2 45zł -50zł bior?, lubi? swoj materiał, dawać
    > najlepiej na pocz?tku dogadać się, ze jak już co? kupuj? to na ciebie
    > faktury maj? być,
    > i ze za nic nie zapłacisz co kupi? nie konsultuj?c z tob?,
    > miałem do wyboru ekipę, tańsz? za 25zł, ale przy ociepleniu warto mieć
    > sprawdzon?,
    > niepotrzebnie tylko kołkowałem porotherm i w sumie mogłem na piankę robić
    > jak by? chciał namiar daj znać, wysle ci na emaila.

    Bardzo chętnie. Mój email: r...@g...com
    Jaki tynk robili u Ciebie ?
    --
    Janusz

  • 4. Data: 2013-03-11 09:36:39
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Bardzo chętnie. Mój email: r...@g...com
    > Jaki tynk robili u Ciebie ?

    ja bralem najlepsze :)
    silikonowy
    chociaż polecali mi tynk mineralny a malowanie silikonową farbą, ze niby
    trwałośc ta sama,
    mi zależało jednak aby cały tynk był silokomnowy i to webera brałem,
    na elewacji nie oszczędzałem