  • 11. Data: 2009-12-23 17:22:02
    Temat: Re: Prad i akcyza
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    news:hgss21$n77$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Gdyby nie tepsa to nie było by żadnej nowoczesnej infrastruktuy bo żaden
    > operator który założył firmę w walizce nie ma ochoty inwestowac w sieci.
    > Tylko zerują na tym co zbudowała tepsa na współ z ludźmi którzy zakładali
    > komitety. Szkoda że nie wiesz o co chodzi.
    [...]

    Marko o czym Ty piszesz?? Moze siegnij toche do historii, cofnij sie o 20
    lat i przemysl kto finansowal dzisiejsza TEPSA. Jak inny operator mial co
    kolwiek zrobic, jak TEPSA miala wszystko awansem ze skladek ze tak powiem
    trywialnie calego narodu.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2009-12-23 17:27:48
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Sieci supermarketów tez dostały hektary za grosze i na dodatek zwolnione
    > sa z płacenia podatku. To ci nie przeszkadza?

    Nie przeszkadza, bo nie sa zwolnione z placenia podatku.

    > A stacje CPN? tez poprzejmowane i co? mogę sobie otworzyć firmę w
    > walizcerządać dystrybutora za pół darmo i trzepac kasę a jak dystrybutor
    > trzeba wymienić to wrzeszczę na niedobrego monopolistę że żąda podwyżki.

    TEPSA nie zbudowala swej pozycji ot tak sobie. W innych krajach od dawna
    funkcjonuje co najmniej kilku operatorow na rownych zasadach od poczatku. Tu
    byla tylko TEPSA, bo innych nie mozna bylo a nowy operator ma piecdziesiat
    lat przywilejow jednej firmy nadrobic w ciagu jednego dnia?? Zbudowac sieci
    i co tam jeszcze?? Nie zartuj.

    Pozdro.. TK