  • 31. Data: 2021-11-14 19:11:16
    Temat: Re: Prąd na bolcu od uziemienia
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 17:01, Janusz pisze:

    > SAM JESTEŚ CHAM I DEBIL

    Bo się bronię przed bezpodstawnymi atakami i chamskimi zaczepkami?

    Dlaczego mnie zaatakowałeś jako pierwszy tekstem: "Jak zwykle pierdolisz
    jak potłuczony, obudź się, pisał jaką ma instalację."?

    Zaatakowałeś mnie w chamski sposób, bo ośmieliłem się zadać pytanie:
    "Skąd to wiesz jak on ma w reszcie instalacji?".

    Ja ciebie nie nazwałem chamem czy debilem. Wobec tego dlaczego ty mnie
    wyzywasz od chama i debila?

    Wciąż czekam na twoje odpowiedzi na moje pytania:

    "Skąd to wiesz jak on ma w reszcie instalacji"?

    "No to napisz jaką ma instalację"

    Skąd wiesz, że to co już ma wykonane jest wykonane poprawnie? Skąd wiesz
    jaki układ sieci zasila budynek TT czy TN?

    Udzielasz złych porad: "Nie, powinien być połączony do N, tak jak masz w
    reszcie instalacji" nie upewniwszy się czy w ogóle wolno tak zrobić w
    jego instalacji. Poza tym udzielasz porad błędnych jak ma to wykonać, bo
    doradzasz, aby bolec połączył do N, co nawet zenek zauważył, że źle
    doradzasz.

  • 32. Data: 2021-11-14 19:14:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 19:11, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > jego instalacji. Poza tym udzielasz porad błędnych jak ma to wykonać, bo
    > doradzasz, aby bolec połączył do N, co nawet zenek zauważył, że źle

    Już ci powiedziałem, jesteś buc zarozumiały i tyle.

    --
    Janusz

  • 33. Data: 2021-11-14 19:35:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Nov 2021 19:14:37 +0100, Janusz napisał(a):

    > Już ci powiedziałem, jesteś buc zarozumiały i tyle.

    W oczywisty sposób Użytkownik ma rację i co do meritum i co do twojego
    poziomu grzeczności.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 34. Data: 2021-11-14 20:09:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 19:14, Janusz pisze:

    > Już ci powiedziałem, jesteś buc zarozumiały i tyle.

    Że co? Że jestem buc, bo moje wykształcenie, uprawnienia, wykonywany
    zawód od 35 lat (poza projektowaniem automatyki, zajmuję się m.in.
    badaniami ochrony przeciwporażeniowej i oceną bezpieczeństwa tychże
    instalacji), nie pozwala przejść obojętnie wobec bzdurnych porad,
    udzielanych przez kompletnych ignorantów, które Budzik może przypłacić
    życiem?

    Januszku, jaką Ty posiadasz wiedzę oraz jakie masz kwalifikacje, aby ze
    mną dyskutować w tym temacie jak równy z równym? Żebyś to chociaż
    próbował dyskutować ze mną jak równy z równym, ale Ty traktujesz mnie
    jak tępego gnojka, a siebie uważasz za Bóg wie co. Tyle, że udzielasz
    złe porady.

    Wybacz, ale na takie traktowanie to Ci nie pozwolę.

  • 35. Data: 2021-11-14 20:10:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 14 listopada 2021 o 19:11:21 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > jego instalacji. Poza tym udzielasz porad błędnych jak ma to wykonać, bo
    > doradzasz, aby bolec połączył do N, co nawet zenek zauważył, że źle
    Jeśli wieśniaku nie umiesz pisać zdań podrzędnie złożonych to pisz proste.

  • 36. Data: 2021-11-14 20:14:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jeśli wieśniaku nie umiesz pisać zdań podrzędnie złożonych to pisz
    > proste.

    Stul pysk. Niepytany nie masz prawa zabierać głosu.

  • 37. Data: 2021-11-14 20:47:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 14 listopada 2021 o 20:09:26 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > zawód od 35 lat (poza projektowaniem automatyki, zajmuję się m.in.
    > badaniami ochrony przeciwporażeniowej i oceną bezpieczeństwa tychże
    A taki VdS wg klauzuli SK3602 masz zrobione?

  • 38. Data: 2021-11-14 21:15:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > W oczywisty sposób Użytkownik ma rację i co do meritum i co do twojego
    W którym miejscu? polecie coś o układzie tt gdzie są wymagane 3 druty
    a autor wyraźnie napisał że ma dwa. O reszcie nawet szkoda dyskutować.

    > poziomu grzeczności.

    Dopasowałem się do niego, on na moje posty podobnie odpowiada.

    --
    Janusz

  • 39. Data: 2021-11-14 21:39:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 20:47, Kris pisze:
    > A taki VdS wg klauzuli SK3602 masz zrobione?

    Po co mi to?. W branży w której pracuję oraz zakres badań nie wymagają i
    nie zanosi się na to, aby kiedykolwiek wymagały. Do Niemiec za chlebem
    także się nie wybieram.

  • 40. Data: 2021-11-14 21:43:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 14 listopada 2021 o 20:47:30 UTC+1 Kris napisał(a):

    > A taki VdS wg klauzuli SK3602 masz zrobione?
    Jasne że napisze że ma zrobione. A jak był w Norwegii to mu fiordy z ręki jadły.