  • Data: 2013-07-03 14:07:50
    Temat: Problem z chrabąszczami
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakies straszne ilości atakują moj dom wieczorami, ze nie sposob wyjsc na
    taras,
    ma ktoś jakiś sprawdzony sposob jak tego pieruństwa się pozbyć, wstrętne
    ogromne, nie gryzą tyle dobrze, narazie mam zamiar użyć jakiegoś srodka
    chemicznego, w ziemi pełno tuneli porobiły sobie,
    dwa lata temu mrówki, rok temu osy mieszkały w tunelach pod trawą a w tym
    roku chrabąszcze :)
    Macie jakieś sprawdzone metody albo środki chemiczne, co nie znieszczą mi
    drzewek?
    pozdrawiam