  • 1. Data: 2013-07-03 14:07:50
    Temat: Problem z chrabąszczami
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    Jakies straszne ilości atakują moj dom wieczorami, ze nie sposob wyjsc na
    taras,
    ma ktoś jakiś sprawdzony sposob jak tego pieruństwa się pozbyć, wstrętne
    ogromne, nie gryzą tyle dobrze, narazie mam zamiar użyć jakiegoś srodka
    chemicznego, w ziemi pełno tuneli porobiły sobie,
    dwa lata temu mrówki, rok temu osy mieszkały w tunelach pod trawą a w tym
    roku chrabąszcze :)
    Macie jakieś sprawdzone metody albo środki chemiczne, co nie znieszczą mi
    drzewek?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-07-03 14:38:10
    Temat: Re: Problem z chrab?szczami
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-07-03 14:07, AT pisze:
    > Jakies straszne ilo?ci atakuj? moj dom wieczorami, ze nie sposob wyjsc na
    > taras,
    > ma kto? jaki? sprawdzony sposob jak tego pieru?stwa si? pozby?, wstr?tne
    > ogromne, nie gryz? tyle dobrze, narazie mam zamiar u?y? jakiego? srodka
    > chemicznego, w ziemi pe?no tuneli porobi?y sobie,
    > dwa lata temu mr?wki, rok temu osy mieszka?y w tunelach pod traw? a w tym
    > roku chrab?szcze :)
    > Macie jakie? sprawdzone metody albo ?rodki chemiczne, co nie znieszcz? mi
    > drzewek?
    > pozdrawiam

    Karate Zeon, Bi 58.
    Działają kontaktowo i systemowo, ale wybiją wszystko, nie tylko chrabąszcze.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2013-07-03 14:56:35
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Karate Zeon, Bi 58.
    > Działają kontaktowo i systemowo, ale wybiją wszystko, nie tylko
    > chrabąszcze.

    Nie ruszą mi tuji szmaragdowych i trawy, czy po szmaragdach tez mozna
    pryskac tam tez is siedzi trochę

    pozdrawiam
    AT

  • 4. Data: 2013-07-03 15:02:32
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-07-03 14:56, AT pisze:
    > U?ytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie rusz? mi tuji szmaragdowych i trawy, czy po szmaragdach tez mozna
    > pryskac tam tez is siedzi troch?

    Śmiało.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2013-07-03 15:58:00
    Temat: Re: Problem z chrabąszczami
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > roku chrabąszcze :)
    > Macie jakieś sprawdzone metody albo środki chemiczne, co nie znieszczą mi

    Wszystko przeszkadza? Takim tokiem myślenia ludzkość wyniszczy wszystkie
    owady a w tym pszczoły które zapylają kwiaty z których mamy pożywienie. Bez
    pszczół ludzkość wyginie. W ziemi też mieszka wiele gatunków dzikich
    pszczół. Nie tylko osy i chrabąszcze. Co będziesz miał z drzewek jak nie
    będzie nikogo który je zapyli.

  • 6. Data: 2013-07-03 15:59:40
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > Bez pszczół ludzkość wyginie. W ziemi też mieszka wiele gatunków dzikich
    > pszczół. Nie tylko osy i chrabąszcze. Co będziesz miał z drzewek jak nie

    :)

  • 7. Data: 2013-07-03 16:37:40
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-07-03 15:58, rageofhonor pisze:
> [...]
    > Bez pszczół ludzkość wyginie. W ziemi też mieszka wiele gatunków dzikich
    > pszczół. Nie tylko osy i chrabąszcze. Co będziesz miał z drzewek jak nie

    I dlatego należy wstrzymać budowę obwodnicy! ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 8. Data: 2013-07-03 16:49:41
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > I dlatego należy wstrzymać budowę obwodnicy! ;-)

    I przestać pryskać owoce warzywa i wszelką inną żywność :)
    i zacząć wprowadzać racje żywnościowe, kartki jak za komuny

  • 9. Data: 2013-07-03 17:17:49
    Od: morghul <m...@t...pl>

    > Bez pszczół ludzkość wyginie. W

    Już się Monsanto zatroszczy o odpowiednie przeróbki roślinek ;)

    morghul

  • 10. Data: 2013-07-03 21:50:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    AT pisze tak:

    > wstrętne ogromne, nie gryzą tyle dobrze, narazie mam zamiar użyć
    > jakiegoś srodka chemicznego

    Oszczędź robaka. Robak oszczędzi Ciebie ;)

    --
    Piter