    From: "bZYK" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Problem z drzwiami wejściowymi
    Date: Mon, 1 Nov 2010 09:28:25 +0100

    Witam!!!
    Parę dni temu wymieniłem drzwi wejściowe zewnętrzne (firmy Kędziora, drzwi
    metalowe) i wszystko było ok dopuki nie było słońca. Kiedy słońce świeci w
    drzi nie mogę ich zamknąć drzwi bardzo się rozgrzewaja (po przymknięcu drzwi
    zostaje mi szczelina ok 5 mm od strony zamna). Po wytygnięcu wszystko jest
    ok!!!
    Czy jest jakiś sposób na to aby drzi się nie rozgrzewały (nie będę budował
    ganku) jakiś środek do spryskania drzi co odbija promienie słoneczne???