  • 1. Data: 2010-11-01 08:28:25
    Temat: Problem z drzwiami wejściowymi
    Od: "bZYK" <m...@o...pl>

    Witam!!!
    Parę dni temu wymieniłem drzwi wejściowe zewnętrzne (firmy Kędziora, drzwi
    metalowe) i wszystko było ok dopuki nie było słońca. Kiedy słońce świeci w
    drzi nie mogę ich zamknąć drzwi bardzo się rozgrzewaja (po przymknięcu drzwi
    zostaje mi szczelina ok 5 mm od strony zamna). Po wytygnięcu wszystko jest
    ok!!!
    Czy jest jakiś sposób na to aby drzi się nie rozgrzewały (nie będę budował
    ganku) jakiś środek do spryskania drzi co odbija promienie słoneczne???
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-11-01 08:31:44
    Temat: Re: Problem z drzwiami wejściowymi
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "bZYK" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest jakiś sposób na to aby drzi się nie rozgrzewały (nie będę budował
    > ganku) jakiś środek do spryskania drzi co odbija promienie słoneczne???

    Jedyny sposob to zglosszenie problemuproducentowi drzwi i niech on cos
    zaradzi

  • 3. Data: 2010-11-01 09:07:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    bZYK wrote:
> [...]
    > Czy jest jakiś sposób na to aby drzi się nie rozgrzewały (nie będę
    > budował ganku) jakiś środek do spryskania drzi co odbija promienie

    pomalować biała farbą :)

    nakleić folię aluminiową :)

    nakleić styropian :)

    Sprawdzić warunki eksploatacji i montażu w gwarancji, może tam pisze ze to
    są drzwi co prawda zewnętrzne ale nie na dwór:)

    Generalnie to wezwać instalatora drzwi do raportu (pisemnie najlepiej).

  • 4. Data: 2010-11-01 17:58:17
    Od: "adam" <a...@g...pl>

> [...]
    > świeci w drzi nie mogę ich zamknąć drzwi bardzo się rozgrzewaja (po
    > przymknięcu drzwi zostaje mi szczelina ok 5 mm od strony zamna). Po

    Wydaje mi się, że 5 mm to duza szczelina i nie ona utrudnia zamykanie.
    Zobacz ile przerwy jest na dole i ile na górze drzwi. W pionie drzwi
    mają 2m i w tę stronę rozszerzą się bardziej niż w kierunku zawiasy -
    zamek. Być może zdrowe przyłożenie młotem w okolicach progu pomoże,
    może jakieś podkładki na zawiasach. Ale najlepiej zgłosić to do
    ponownej regulacji, bo samodzielne tłuczenie młotem może się skończyć
    utratą gwarancji.
    Adam

  • 5. Data: 2010-11-01 23:37:13
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>