    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: lleeoo <l...@p...onet.pl>
    Subject: Problem z przyłączem
    Date: Wed, 12 Apr 2017 14:36:57 +0200

    Kupiłem działkę sąsiadującą z drogą gminną w której lecą wszystkie
    niezbędne media. Problem wyszedł z wodą, przed zakupem w wodociągach
    ustnie zapewniono mnie że nie ma problemu teraz wyszedł problem.
    Okazało się że dwie nitki wodociągu lecące w drodze nie są jeszcze
    własnością wodociągów tylko właścicieli dalszych działek którym wydano
    takie a nie inne warunki i na swój koszt ciągnęli od głównej nitki.
    Teraz nie mogą się dogadać co do kwoty wykupu.
    Wystąpiłem oficjalnie o warunki i odpisano mi że spróbują wydzierżawić
    odcinek niezbędny do mojego włączenia i wtedy odpowiedzą co do warunków
    a na razie sprawa zostaje zawieszona.
    No i mam problem, żadnych deklaracji co do terminów załatwienia sprawy
    więc nie wiem czy mogę czekać miesiąc czy 10 lat.
    Dodatkowo wydanie warunków kanalizacji która już na szczęście jest
    miejska uzależnili od załatwienia sprawy z wodociągiem.
    Jak to ugryźć formalnie z wodociągami? bo kwestie dogadania się z
    sąsiadami już zacząłem ale po dwóch wizytach widzę że będzie ciężko.