  • Data: 2010-12-06 22:27:20
    Temat: Problem ze szczelnością węża odpływowego
    Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W nowej instalacji mam gniazdo odpływowe pralki (nie wiem jak to się
    fachowo nazywa) w postaci takiego wystającego na jakieś 5 cm kółka o
    średnicy hmm... mniej więcej 7-8 cm.

    Nakładka na to coś jest zdejmowana. Zrobiłem więc w tej nakładce dziurę
    i wsadziłem ten wąż odpływowy przez nią. I śmierdzi trochę jak się
    podejdzie blisko pralki. Jest to spowodowane tym, że to nie jest
    idealnie szczelne.

    Jak to powinno być fachowo zamontowane? Nakładka powinna być zdjęta, a
    na rurę odpływową powinna być założona jakaś uszczelka? Tak żeby za
    bardzo tam powietrze się nie dostawało, tak mi się wydaje... Możecie
    wesprzeć jakimś linkiem co kupić? Czy takie coś pomoże?

    http://czesciagd.pl/uszczelka-weza-odplywowego-p-200
    438.html

    Pozdrawiam,
    R. P.