  • 1. Data: 2010-04-10 19:00:07
    Temat: Projekt Genowefa do oceny
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    http://www.archipelag.pl/projekty-domow/genowefa/

    Prosze napiszcie co sądzicie o tym projekcie.
    Wypunktujcie jego wady i zalety i co Waszym zdaniem można/powinno sie tam
    zmienić

    Kris

  • 2. Data: 2010-04-11 08:43:38
    Temat: Re: Projekt Genowefa do oceny
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > http://www.archipelag.pl/projekty-domow/genowefa/
    >
    > Prosze napiszcie co sądzicie o tym projekcie.
    > Wypunktujcie jego wady i zalety i co Waszym zdaniem można/powinno sie
    > tam zmienić

    w sumie fajny...

    tylko imho ta druga łazienka z natryskiem koło jadalni i kuchni ? tam
    wywalił bym natrysk zostawił tylko ubikację z pikolówką i tyle.

    w pomieszczeniu gospodarczym przydała by sie co najmniej umywalka, choc ja
    bym sie zastanawiał czy natrysku z łazienki nie otworzyć do tego
    pomieszczenia zamiast do dużej łazienki.

    ponadto wyniesienie prania z tzw pralni :) na pole jest sporym wyzwaniem
    logistycznym, lataniem z ciężkim koszem przez cały dom. czy nie lepiej było
    by zrobić tam wejście od pom gospodarczego, a najlepiej połączyć pom
    gospodarcze z pralnia w jedno wieksze wtedy bezie też miejsce na kącik z
    natryskiem pralkę i kocioł wiszący z zasobnikiem, oraz łatwa komunikacja z
    praniem na pole.

    Dodam ze otwarłbym korytarz nr 8 na salon, ewnetualnei bym pomyślał o
    zasuwanych drzwiach tkóe by pozwalłaby oddzielić komunikacje prywatną do
    salonu na czas jakiś imprez czy wizyt gości.