  • Data: 2009-10-28 06:42:33
    Temat: Projekt Migdal - przebudowa poddasza
    Od: majer <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Od roku mieszkam w takim domku:
    http://tinyurl.com/yhjy2q2

    No i niestety zrobilo sie juz ciasno. Tak sie zastanawiam nad przebudowa
    poddasza aby zrobic tam ze trzy pokoje i garderobe. Wiazaloby sie to ze
    zmiana kata nachylenia dachu aby podniesc to poddasze, wydluzeniem
    kominow, ociepleniem wszystkiego no i oczywiscie kontrukcje pomieszczen
    instalacje itp. Ten pomysl dopiero mi sie "narodzil" i zastanawiam sie
    czy sie w to pchac. Pewnie jakies biuro architektoniczne dokladnie by mi
    to wycenilo ale jakia jest Wasza opinia na ten temat? Jakie moglyby byc
    mniej wiecej koszty? Wiekszosc materialow z dachu zostala by zuzyta do
    nowego dachu - mysle ze tylko trzeba by bylo kupic nowe, dluzsze
    krokwie. Scianke kolankowa mam troche podwyzszona.