  • 21. Data: 2013-08-31 02:48:10
    Temat: Re: Projekt domu - do poznęcania się
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "slavo65" <s...@g...com> wrote in message
    news:f22154cb-a47c-4778-975c-80590fbad1aa@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 30 sierpnia 2013 19:07:37 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    > W sypialni łóżko stoi tak, że nie ma gdzie powiesić TV.

    > Telewizory wiesza się w pokoju dziennym. Sypialnia służy do spania, seksu,
    > słuchania radia, czytania książek.

    A sex przy pornolu to jak ? :-)

  • 22. Data: 2013-08-31 02:49:19
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
    > Fri, 30 Aug 2013 19:10:30 +0200, kiki

    > Po jakiego diabła dodatkowo kopcić?

    Bo nie wiadomo, czy nas będzie stać na gaz w przyszłości.

  • 23. Data: 2013-08-31 09:21:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 31 Aug 2013 02:48:10 +0200, kiki

    > A sex przy pornolu to jak ? :-)

    Smutfon, tublet, laptok!

    --
    Pozdor Myjk

  • 24. Data: 2013-08-31 09:28:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Aug 2013 22:22:23 +0200, Pawel O'Pajak

    > Kotlownia bez zadnego swietlika chocby?
    > To samo w kiblu, jak w bloku z wielkiej plyty by PRL.

    Świetlik nic nie daje, a generuje tylko straty ciepła.
    Po co, żeby przez te 2-3 minuty doświadczyć światła dziennego?
    Bezsens.

    > Wylacza prad i do kibla ze swiecyka;-)

    Masz chyba jakieś poPRLowskie traumy. ;P

    > Do kominka polecam doprowadzenie powietrza z zewnatrz

    To jest zdaje się biokominek.

    --
    Pozdor Myjk

  • 25. Data: 2013-08-31 09:28:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 31 Aug 2013 02:49:19 +0200, kiki

    > Bo nie wiadomo, czy nas będzie stać na gaz w przyszłości.

    Jaki znowu gaz? Do pompy ciepła?

    --
    Pozdor Myjk

  • 26. Data: 2013-08-31 10:58:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Myjk wrote:
    > Fri, 30 Aug 2013 13:41:48 +0200, Franc

    > Ile osób będzie zamieszkiwać? Ja tam widzę 5 pokoi,
    > jakby nie patrzeć to dla 6 osób w domu.

    ja bym mu się radził zastanowić czy jak tam zostaną 2 osoby to będzie miał
    za co to całe domiszcze utrzymać.

  • 27. Data: 2013-08-31 12:04:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Aug 2013 15:47:29 +0200, Myjk

    > Proponowałbym skasować pokój na dole, kotłownie dać
    > na ścianę północną i powiększyć sobie salon

    Albo tak: http://emide.pl/franc.jpg

    W zasadzie to kotłownia powinna być nieco większa i w miejscu łazienki, ale
    patrząc na projekt widzę zachowanie symetrii okien (też lubię symetrię),
    kotłownia z oknem się zdecydowanie wyklucza -- a nie bardzo jest też
    możliwość przesunięcia okien (choć można je zmniejszyć by powiększyć
    kotłownię kosztem łazienki). Jak coś zbeszcześciłem to k*wa sorry... ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 28. Data: 2013-08-31 21:54:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Franc" <w...@w...pl> wrote in message
    >
    > Za mało łazienek. Supialnia powinna mieć osobną łazienkę tylko dla
    > ciebie. W sypialni łóżko stoi tak, że nie ma gdzie powiesić TV.

    w kiblu też nie ma gdzie powiesić teleekranu.

  • 29. Data: 2013-09-01 01:35:50
    Od: "HANA" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Szanowna Grupo,
    >
    > Uprzejmnie napraszam się o poznęcanie się nad projektem mojego domu, który
    > ma na pewno wiele niedoróbek.
    >
    > Zależy mi na wszelkich uwagach i sugestiach.
    >
    > Dodatkowe info:
    > 1. Na parterze - na pewno z wiatrołapu będą drzwi otwierane, a nie suwane.
    > 2. Na piętrze - architekt sugeruje płytę żerańską na stron, stąd góra tak
    > naprawdę ma być w całości z lekkich ścian w środku. Obecny układ jest do
    > poprawki - będzie jedno okno w sypialni, zmiana w łazience (musi dojść
> [...]

    zamien miejscami wiatrolap ze schodami, wejscie powinno byc jak najblizej
    kuchni.

    Andrzej
    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl