  • 1. Data: 2009-08-20 14:09:01
    Temat: Projekt wjazdu z grogi gminnej
    Od: "x-men" <D...@i...pl>

    Jest droga gminna nieutwardzona (polna bez asfaltu) trzeba zrobic projekt
    wjazdu na działke budowlana z tejze drogi jakie to sa koszta i czy ktos na
    grupie polecilby kogos kto by to zrobil

    pozdrawiam
    x-men

  • 2. Data: 2009-08-20 14:15:32
    Temat: Re: Projekt wjazdu z grogi gminnej
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    x-men pisze:
    > Jest droga gminna nieutwardzona (polna bez asfaltu) trzeba zrobic projekt
    > wjazdu na działke budowlana z tejze drogi jakie to sa koszta i czy ktos na
    > grupie polecilby kogos kto by to zrobil

    Ja mogę polecić Ci z ręką na sercu... projektanta, który się tymi
    sprawami zajmuje... w Twojej okolicy oczywiście :-), a co do kosztów...
    No wiesz :-), to zależy skąd jesteś, ale tak licząc statystycznie... od
    trzech stów, do pięciu tysięcy ;-).

    pozdrawiam
    robercik-us

  • 3. Data: 2009-08-20 14:25:46
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "x-men" <D...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wjazdu na działke budowlana z tejze drogi jakie to sa koszta i czy ktos na

    razem z projektem ogrodzenia
    bo tez pewnie zaraz bedziesz potrzebowal
    1500 pln

    polecam sie

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2009-08-20 14:27:05
    Od: "x-men" <D...@i...pl>

    Sorki ze nie napisalem ale Krakow
    poprosze o namiar jesli to nie problem

  • 5. Data: 2009-08-20 18:59:39
    Od: "Slawek T." <t...@g...net>

    HANA pisze:
    > Użytkownik "x-men" <D...@i...pl> napisał w wiadomości

    Ja wykłóciłem się i nie muszę robić żadnego wjazdu. Jeśli droga jest
    gruntowa, to i taki będę miał wjazd. Obyło się bez projektów (i co za
    tym idzie drogich projektantów), a samo wykonanie jakiegoś wjazdu nie
    jest kosztowne.
    Miejsce: Grudziądz

    Pozdrawiam
    S. T.

  • 6. Data: 2009-08-20 19:48:05
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h6jmdb$g88> >razem z projektem ogrodzenia
    > bo tez pewnie zaraz bedziesz potrzebowal

    A do czego?
    U nas nikt tego od nikogo nie wymaga.

    Kris

  • 7. Data: 2009-08-20 21:45:23
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Slawek T. pisze:
    [..]

> [...]
    > gruntowa, to i taki będę miał wjazd. Obyło się bez projektów (i co za
    > tym idzie drogich projektantów), a samo wykonanie jakiegoś wjazdu nie

    Ja też nie musiałem tego uzgadniać i... jak powiedziała mi babka w
    biurze kompletującym papiery, powinien zrobić to tzw 'branżowiec' :-),
    ale by obeszliśmy to w ten sposób, że... ;-)

    Kiedy geodeta robił mapkę do celów projektowych, ja po prostu
    przywiozłem małą przyczepkę żwiru i rozsypałem tam, gdzie ma być
    zjazd... tym sposobem geodeta - zgodnie ze stanem faktycznym zresztą :-)
    - naniósł zjazd właśnie w tym miejscu na mapkę. Skoro już na mapce zjazd
    był, to... niczego nie trzeba było projektować... wystarczyło tylko
    jakieś tam uzgodnienie..., no ale moja droga, to droga gminna bez
    statusu publicznej, czy jakoś tak i pono dlatego przeszło :-).

    Zjazdu nie musiałem projektować.

    pozdrawiam
    robercik-us

  • 8. Data: 2009-08-21 08:29:51
    Od: "x-men" <D...@i...pl>

    Nie gadajcie o pierdolach co sie komu udalo zalatwic tylko dajcie namiar na
    jakiegos taniego projektanta

  • 9. Data: 2009-08-21 09:25:41
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:h6jmdb$g88> >razem z projektem ogrodzenia

> [...]
    co gmina to inne panstwo
    a potem sliczne betonowe ploty sie pojawiaja
    i wszyscy sie pytaja a kto na to pozwolil...

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 10. Data: 2009-08-21 09:27:28
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Nie gadajcie o pierdolach co sie komu udalo zalatwic tylko dajcie namiar
    > na jakiegos taniego projektanta

    co rozumiesz przez tani?
    najtanszy bedzie kierbud,
    tez moze to zaprojektowac