    From: "Gosia" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Projekt zjazdu
    Date: Mon, 29 Jun 2009 22:47:41 +0200

    Witam,

    Może temat już był, ale mam nadzieję nie zaszkodzi ewentualnie powtórzyć.

    Potrzebuję wykonać projekt zjazdu. Chodzi o najzwyklejszy wjazd na działkę z
    drogi publicznej (gminnej) - który prowadzi przez najzwyklejszy chodnik.

    Ile płaciliście za wykonanie takiego projektu?

    Czy projekt taki musi być wykonany na mapie do celów projektowych, czy
    wystarczy na zwykłej ewidencyjnej. Mapy do celów projektowych jeszcze jej
    nie mam, a chciałabym już uzgodnić i zatwierdzić projekt zjazdu, tak, aby
    jak dostanę mapę do celów projektowych móc od razu wystąpić o PnB.

    Czy możecie polecić jakiegoś taniego projektanta ze śląska (Gliwice)?

    Może ktoś by się tego podjął?

    Pozdrawiam

    MJ