  • 61. Data: 2016-12-11 21:04:33
    Temat: Re: Projektor TV - jakie kable poprowadzić?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To wszystko pięknie, tylko w praktyce obiektyw o długiej ogniskowej będzie
    ciemniejszy od krótkoogniskowego, albo będzie kosztował (jasny długoogniskowy)
    niebotyczne pieniądze.
    Lepiej mieć jasny obiektyw, bo przy jasnyum obiektywie wystarczy słabsza lampa
    (zarówka).
    Słabsza lampa to mniej ciepłą i mniej potrzeby chłodzenia (np. mniej szumu).
    A skoro lepiej jasny, to patrz powyżej zdanie pierwsze: lepiej krótką ogniskową,
    czyli rzutnik (projektor) blisko ekranu.
    No i jeszcze ekran robi swoje, jeśli chodzi o jasność obrazu.

    -----

  • 62. Data: 2016-12-11 21:52:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dlatego wczesniej napisalem ze najlepszy bylby z ledowym zrodlem swiatla. Caly moj
    projektor pobiera niecale 100W i daje z 2,5 tysiaca lumenow czyli cirka jebalt tyle
    co zarowkowy z lampa 300W. Przy osiemdziesieciu ledowych watach to i specjalnie
    chlodzic nie trzeba. Wentylator troche slychac ale w niczym jego szum nie
    przeszkadza. Jak bym zrobil rzut na tasme i podmienil wentylator na jakis super
    cichy, a moge to zrobic bo w moim jest standardowy komputerowy wentylator, to moglby
    byc praktycznie nieslyszalny. Chwila zmierze temperature powietrza wylatujacego z
    projektora. 5 minut chyba wystaczy. 34 stopnie.

  • 63. Data: 2016-12-11 21:57:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    byc praktycznie nieslyszalny. Chwila zmierze temperature powietrza wylatujacego z
    projektora. 5 minut chyba wystaczy. 34 stopnie.

    Jaki konkretnie masz model projektora?

    --
    MN

  • 64. Data: 2016-12-11 22:04:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Zrobmy doswiadczenie, bo to doswiadczenie jest miara poznania swiata.

    No, "wrzucam kwadraty a robią się okręgi"...

    --
    MN

  • 65. Data: 2016-12-11 22:32:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dignity 1004A.

  • 66. Data: 2016-12-12 08:33:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 grudnia 2016 18:18:31 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Nie akceptuję szumu projektora w czasie jego używania.

    I tu szukaj rozwiązania problemu
    Nie kombinuj z soczewkami, lustarmi itp tylko szukaj projektora z cichym
    wentylatorem.

  • 67. Data: 2016-12-12 10:25:35
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Sun, 11 Dec 2016 13:32:27 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Dignity 1004A.

    A możesz sprawdzić jaką on ma natywną rozdzielczość? Bo "producent" podaje
    raz 1280x800 a zaraz potem 1024x768.

    --
    scruffty

  • 68. Data: 2016-12-12 10:59:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zeby sprawdzic musialbym policzyc piksele. Nie chce mi sie. Jestem zadowolony
    zwlaszcza ze telewizja naziemma nadaje tylko trzy programy w hd. Reszta to stara
    rozdzielczosc telewizyjna. Ale i tak uwazam ze jest dobrze. Zauwazylem ze wiecej
    zalezy od tego jak bardzo sygnal jest spakowany niz od rozdzielczosci. 800x600 z netu
    czesto wyglada lepiej niz 720 z telewizji naziemnej. Super jest przy filmikach
    reklamujacych np Sony. I w przeciwienstwie do telewizora bajki dla dzieci musza byc w
    bardzo dobrej jakosci puszczone przez telewizje. Za pieniadze jakie zaplacilem jestem
    calkowicie usatysfakcjonowany. Mam duzy i jasny obraz w dobrej rozdzielczosci przy
    trwalej na papierze lampie. A to ze ma wbudowanego androida i wifi okazalo sie
    bezcenne. Mam pol roku i nie widze mozliwosci zamiany na telewizor. No i mozliwosc
    ogladani politykow w nadnaturalnej wielkosci bezcenna.

  • 69. Data: 2016-12-12 11:23:34
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Mon, 12 Dec 2016 01:59:34 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Zeby sprawdzic musialbym policzyc piksele.

    Już sprawdziłem u importera i on ma 1024x768, co oznacza, że na 99% stron
    kopiowany jest ten sam błąd (zresztą łatwy do wychwycenia, ponieważ przy
    rozdzielczości 1280x800 miałby proporcje 16:10, a tych nikt w tych opisach
    nie podaje).

    --
    scruffty

  • 70. Data: 2016-12-12 11:48:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    1280x800 to jedna z komputerowych rozdzielczosci. Projektor ma gniazdo i moze robi za
    monitor. Moze obsluguje taka rozdzielczosc po podlaczeniu kablem do komputera.