  • 421. Data: 2018-07-03 22:10:41
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 lipca 2018 20:58:19 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    dzialal by lepiej. Ale tak krawiec kraje jak mu materi staje.

    > ROTFL. Wszystko co państwowe działa żałośnie, jest niewydolne i nieudolne.
    > WSZYSTKO! Bez wyjątku. Urzędnicy nie znają się na zarządzaniu i biznesie.
    > Obecni rządzący to socjaliści. Z tego miksu nic dobrego nie będzie.
    >
    > ZUS ma znowu wydać 1 miliard pln na nowy system informatyczny :-) Przecież
    > to jest śmiech na sali. Państwowe systemy informatyczne to największy
    > szit jaki istnieje - wiecznie nie działa. Cepiki i inne. Informatyzacja
    > państwa leży mimo pompowanych miliardów w niego :-)
    >
    > W prywatnej firmie wszyscy za to odpowiedzialni byliby dawno na zbity pysk
> [...]
    Mówiłem że nie wytrzymasz
    A tak na marginesie:
    Kasa do wziecia- czemu nie wystartujesz w przetargu i nie pokażesz im jak się
    profesjonalnie takie programy pisze, obsługuje itp?
    Jak za ćwierc miliardza takie cos zrobisz to ZUS kupi a Ty bedziesz wygrany. Czy
    ćwierć miliarda jako kwota Ciebie paraliżuje?

    Ps
    Ile tego zdrowotnego zapłaciłeś jako przedsiębiorca w ostatnim miesiącu?
    Porównamy z operatorem koparki
    Ze spuchnietym paluchem jakby co w jednej kolejce stać będziecie przeciez?

  • 422. Data: 2018-07-03 22:20:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 lipca 2018 17:59:14 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Nieprawda. Szukaj dalej. Obwiam się tylko, że nie zgadniesz,

    A wolno przedsiębiorcy np:
    -oszukiwać(np telewizor do domu kupiony na firme)
    -kombinować(fikcyjne etaty itp)
    -nie wywiązywać się ze zobowiązań(nie płacić pracownikom)
    Kredytu kupieckiego byś udzielił czy fakture z odroczoną płatnością dla takich
    "przedsiębiorców" bys wystawił prowadząc własną działalność

    >bo nigdy nie prowadziłeś swojej działalności.

    Jeśli Ty prowadziłes to marnie jakoś skoro wylądowałes na etacie.Zdziwienie pewno
    przyszło ze klienci wymagający być potrafią.

  • 423. Data: 2018-07-03 23:24:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-28 o 08:40, Kris pisze:

    > A tak przy okazji:
    > Sąsiada mam- na koparkach przy budowie autostrad i innych dróg robi. Musieć być
    dobry w tym co robi bo ostatnio po 8tys do domu przynosi
    > Tak na szybko 8tys netto to 12tys brutto z czego ubezpieczenia zdrowotnego tylko
    zapłacił ok 1000zł

    Ilu robotników znasz, którzy tyle zarabiają?
    Większość robotników odprowadza nie więcej jak 2000zł ubezpieczenia
    zdrowotnego za cały rok.

  • 424. Data: 2018-07-03 23:33:40
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-03 o 22:20, Kris pisze:

> [...]
    > Kredytu kupieckiego byś udzielił czy fakture z odroczoną płatnością dla takich
    "przedsiębiorców" bys wystawił prowadząc własną działalność

    Nie odpowiadaj pytaniem na pytanie, ale odpowiedz na moje pytanie, które
    brzmiało: "co jest najważniejsze w prowadzeniu biznesu?"
    Podpowiem, że żadna z wymienionych przez ciebie rzeczy.

    > Jeśli Ty prowadziłes to marnie jakoś skoro wylądowałes na etacie.Zdziwienie pewno
    przyszło ze klienci wymagający być potrafią.

    Widzisz ja pracuję na etacie i prowadzę też DG oraz mam udziały w
    spółce. Jestem zmuszony płacić potrójnie, a świadczenia mam takie same
    jak każdy wyłączny etatowiec, który wpłaca 5-10 razy mniej pieniędzy ode
    mnie.

  • 425. Data: 2018-07-04 00:12:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-07-03 o 23:24, Uzytkownik pisze:

    > Ilu robotników znasz, którzy tyle zarabiają?
    Zacznijmy od tego,że ten sąsiad jeśli przynosi 8 tys, to robi na czarno.
    Na papierze ma na 100% najniższą krajową (o ile w ogóle ma jakąkolwiek
    umowę).
    A resztę dostaje pod stołem.
    Tak działa cała budowlanka.
    > Większość robotników odprowadza nie więcej jak 2000zł ubezpieczenia
    > zdrowotnego za cały rok.

    O ile im urząd pracy jej nie opłaca :-/

    --
    Pete

  • 426. Data: 2018-07-04 01:46:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To zrezygnuj z dwoch i bedziesz placil tylko raz. Z lapanki cie na trzy roboty nie
    wzieli.

  • 427. Data: 2018-07-04 06:58:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-04 o 00:12, Pete pisze:

    > Zacznijmy od tego,że ten sąsiad jeśli przynosi 8 tys, to robi na czarno.
    > Na papierze ma na 100% najniższą krajową (o ile w ogóle ma jakąkolwiek
> [...]

    Ale te pretensje to kieruj do Krisa, bo to on twierdzi, że koparkowy
    pracuje uczciwie na etacie i ma odprowadzane 1000zł miesięcznie
    ubezpieczenia zdrowotnego, a każdy przedsiębiorca to oszust, krętacz i
    złodziej.

  • 428. Data: 2018-07-04 08:07:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-07-04 o 06:58, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > pracuje uczciwie na etacie i ma odprowadzane 1000zł miesięcznie
    > ubezpieczenia zdrowotnego, a każdy przedsiębiorca to oszust, krętacz i

    Jego razem z kogutkiem mam w KF-ie :D

    --
    Pete

  • 429. Data: 2018-07-04 08:20:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 4 lipca 2018 00:12:36 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Zacznijmy od tego,że ten sąsiad jeśli przynosi 8 tys, to robi na czarno.

    W tym akurat przypadku tak nie jest

    > Na papierze ma na 100% najniższą krajową (o ile w ogóle ma jakąkolwiek
    > umowę).
    > A resztę dostaje pod stołem.
    > Tak działa cała budowlanka.

    Niestety ale masz sporo racji
    W tej branży "przedsiebiorcy" oszukuja pracwników jak tylko moga

    > O ile im urząd pracy jej nie opłaca :-/

    Troszke sytuacja na rynku pracy się zmieniła. Przespałes

  • 430. Data: 2018-07-04 08:21:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 lipca 2018 23:24:57 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Ilu robotników znasz, którzy tyle zarabiają?
    > Większość robotników odprowadza nie więcej jak 2000zł ubezpieczenia
    > zdrowotnego za cały rok.

    Tak płaciłes Swoim pracownikom jak miałeś(jesli miałes)firme?