  • 1. Data: 2011-07-27 12:34:58
    Temat: Prysznic w rogu kabiny czy na scianie ?
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    Witam

    mam kabine 90cm, naroznikową , brodzik polokrągły. Zastanwiam sie czy
    prysznic( panel) dac w rogu czy na lewej lub prawej scianie ?

    Przerabial ktos ten temat ? Grubosc panela ok. 10cm, szerokosc jakies 20 cm

  • 2. Data: 2011-08-02 12:28:03
    Temat: Re: Prysznic w rogu kabiny czy na scianie ?
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > prysznic( panel) dac w rogu czy na lewej lub prawej scianie ?

    > Przerabial ktos ten temat ? Grubosc panela ok. 10cm, szerokosc jakies 20

    ja dałem na ścianie
    ale mam podtynk więc nawet nie myślałem o kombinacji z narożnikiem...

    imho za dużo z narożnikiem komplikacji, efekt niepewny (chyba że dedykowany
    panel narożny)
    a do samej kąpieli nie wnosi kompletnie nic...