  • 11. Data: 2023-04-17 10:14:23
    Temat: Re: Przepisy - czym jest budynek.Ch
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 17.04.2023 09:15, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Jedynie co to pomyliłem ilość takich obiektów na działce

    Moją intencją nie było pokazanie że się pomyliłeś, tylko "poszerzenie"
    Twojej wypowiedzi - bo temat sam jakiś czas temu przerabiałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2023-04-17 10:18:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 10:14 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > Moją intencją nie było pokazanie że się pomyliłeś, tylko "poszerzenie"
    > Twojej wypowiedzi - bo temat sam jakiś czas temu przerabiałem.

    No ale jest tak jak napisałem - "szopa" nie wymaga zgłoszenia.
    To co wrzuciłeś to nieaktualne przepisy.

    TG

  • 13. Data: 2023-04-17 10:26:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 17.04.2023 09:12, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia, o którym mowa
    > w art. 30, budowa:
    > 1)
    > obiektów gospodarczych związanych z produkcją rolną i uzupełniających
    > zabudowę zagrodową w ramach istniejącej działki siedliskowej:
    > a)
    > parterowych budynków gospodarczych o powierzchni zabudowy do 35 m2, przy
    > rozpiętości konstrukcji nie większej niż 4,80 m,
    > b)
    > suszarni kontenerowych o powierzchni zabudowy do 21 m2;

    Moment, ale to pod warunkiem rozbudowy "obiektów gospodarczych
    związanych z produkcją rolną i uzupełniających zabudowę zagrodową w
    ramach istniejącej działki siedliskowej".

    Pytający nie napisał, że prowadzi produkcje rolną.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2023-04-17 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie idzie tego z pergoli zrobić?
    > Architektura ogrodowa chyba nie podpada pod linie zabudowy....

    Wszystko idzie :)
    Moge tez po prostu wstawić kontener ale jest tez kwestia trwałosci,
    masywnosci no i ceny chociaz akurat tutaj drewniane pergole mogłyby
    nawet być najtansze. Ale liche to dosyc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 15. Data: 2023-04-17 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > No ale jest tak jak napisałem - "szopa" nie wymaga zgłoszenia.
    > To co wrzuciłeś to nieaktualne przepisy.

    Ale Z racji tego ze nie wymaga zgłszenia, nie podpada pod limity
    nieprzekraczalnych linii zabudowy? W sensie ze po prostu nie jest
    traktowana jako budowa/budynek?

    Co gorsza, planowałem budynek 3x8m... Rozumiem ze moge maks 3x4,8?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 16. Data: 2023-04-17 18:14:34
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.04.2023 o 12:28, Budzik pisze:
    > Chciałem postawić sobie szope. Zrobić betonowy plot , zadaszyc i
    > zamknac drzwiami. Bez fundamentu etc.
    > Niestety w miejscu gdzie miałby stać, ogranicza mnie plan
    > zagospodarowania przestrzennego który wyznacza nieprzekraczalne i
    > obowiązujące linie zabudowy.
    > Czy taki wytwór jest budynkiem i podpada pod ograniczenia linii
    > zabudowy?
    > A jeżeli tak to czy moge tam postawic kontener?

    Znajdź kogoś kto robi szopy i zrób umowę najmu, że będzie to jego
    ekspozycja na Twojej działce :D...albo sam dopisz do działalności, że
    robisz szopy i będzie to Twoja ekspozycja :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 17. Data: 2023-04-17 19:35:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 10:26 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

> [...]
    > ramach istniejącej działki siedliskowej".
    >
    > Pytający nie napisał, że prowadzi produkcje rolną.

    Masz rację, popierdzieliłem watki. Na budowlanej "szopa" wymaga
    zgłoszenia.

    TG

  • 18. Data: 2023-04-17 19:38:04
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 17:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

> [...]
    > traktowana jako budowa/budynek?
    >
    > Co gorsza, planowałem budynek 3x8m... Rozumiem ze moge maks 3x4,8?

    Źle Ci napisałem, musisz to zgłosić. Ale zanim to zrobisz zadzwoń do
    swojego starostwa i się dopytaj.
    Jak nie chcesz dzwonić to zadaj pytanie przez profil zaufany.
    Co do linii zabudowy itp. to musisz dopytać w swoim starostwie.

    TG

  • 19. Data: 2023-04-18 06:40:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-04-2023 o 17:59, Budzik pisze:
> [...]
    > masywnosci no i ceny chociaz akurat tutaj drewniane pergole mogłyby
    > nawet być najtansze. Ale liche to dosyc...

    Tobie na szopę potrzebny jest bunkier atomowy?

  • 20. Data: 2023-04-18 11:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ?? m...@p...onet.pl ...

    > Znajdź kogoś kto robi szopy i zrób umowę najmu, że będzie to jego
    > ekspozycja na Twojej działce :D...albo sam dopisz do
    > działalności, że robisz szopy i będzie to Twoja ekspozycja :D

    Moge tak zrobić. I co? Wtedy nie podpada pod żadne przepisy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"