  • 1. Data: 2010-08-04 15:39:14
    Temat: Pustelnik - kwiat
    Od: "krzysiek" <p...@g...com>

    Szukam informacji o kwiecie pustelnik , w necie nic nie mogę znaleźć , może
    pustelnik to nazwa potoczna? Proszę o info o tym kwiatku lub namiary na
    stronę www

  • 2. Data: 2010-08-04 17:24:20
    Temat: Re: Pustelnik - kwiat
    Od: esony <e...@g...com>

    On Aug 4, 5:39 pm, "krzysiek" <p...@g...com> wrote:
    > Szukam informacji o kwiecie pustelnik , w necie nic nie mogę znaleźć , może
    > pustelnik to nazwa potoczna? Proszę o info o tym kwiatku  lub namiary na
    > stronę www

    witaj...
    hmmm, może chodzi o pustynnika.... np. himalajskiego po lacinie
    eremurus himalayas
    to pierwsze skojarzenie z ... eremitą ... pustelnikiem zakonnym...:-)

    pozdrawiam.. EB

  • 3. Data: 2010-08-04 18:44:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Aug 2010 10:24:20 -0700 (PDT), esony napisał(a):

> [...]
    > eremurus himalayas
    > to pierwsze skojarzenie z ... eremitą ... pustelnikiem zakonnym...:-)

    Pustelnik to ptak.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pustelnik_czarny

  • 4. Data: 2010-08-05 06:15:26
    Od: "krzysiek" <p...@g...com>

    Użytkownik "esony" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]

    eremurus himalayas
    to pierwsze skojarzenie z ... eremitą ... pustelnikiem zakonnym...:-)

    Tak :D, chodziło mi o pustynnika ,dzięki