  • 1. Data: 2010-07-30 11:42:24
    Temat: grzyby gdzieś ruszyły?
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Jest wysyp?

    SJS

  • 2. Data: 2010-09-03 07:48:55
    Temat: Re: grzyby gdzieś ruszyły?
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Ruszyły, wczoraj w jednym miejscu znalazłem 13 prawdziwków
    SJS

  • 3. Data: 2010-09-03 18:32:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 09:48:55 +0200, SJS napisał(a):

    > Ruszyły, wczoraj w jednym miejscu znalazłem 13 prawdziwków
    > SJS

    A ja dziś 3 wielkie kanie za płotem . W lesie rosną mi koło domu maślaki i
    podgrzybki, rydze lada chwila :-)

  • 4. Data: 2010-09-05 13:10:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 20:32:01 +0200, Ikselka napisał(a):

    Na przydomowym hektarku, dzisiejszy zbiór sprzed chwili, przy okazji
    spaceru do i od bramy: 2 prawdziwki przy samej drodze do bramy, 3 rydze i
    kilka koźlarzy na brzegu lasu przy tej drodze, kanie zza ogrodzenia przy
    bramie. Trzeba będzie się wybrać i przetrzepać cały przydomowy teren - ten
    przydrożny zbiór zaostrzył mi apetyt na grzybobranie :-)
    Już w domku: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e75277450e435a55
    .html
    Prawdziwki w naturze, przed samym zebraniem:
    http://mazam.fotosik.pl/albumy/783347.html

  • 5. Data: 2010-09-05 15:10:57
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    et...
    > Dnia Fri, 3 Sep 2010 20:32:01 +0200, Ikselka napisał(a):
    >
    > Na przydomowym hektarku, dzisiejszy zbiór sprzed chwili, przy okazji
    > spaceru do i od bramy: 2 prawdziwki przy samej drodze do bramy, 3 rydze i

    ale to nie na Mazowszu - bo tu nie widziałem rydza od 1954 roku
    SJS

  • 6. Data: 2010-09-05 15:13:59
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "SJS" <s...@o...eu> wrote in message news:i60bu4$61h$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    et...

    > ale to nie na Mazowszu - bo tu nie widziałem rydza od 1954 roku
    > SJS

    To słabo, bo w zeszłym sezonie jadłem smażone.

  • 7. Data: 2010-09-05 15:23:04
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    > ale to nie na Mazowszu - bo tu nie widziałem rydza od 1954 roku

    Fakt. Ostatniego rydza widziano tu podczas wojny. Potem śmigły...

    Zdroofka Johnny

  • 8. Data: 2010-09-05 15:31:21
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "johnny" <j...@p...pl> wrote in message

    > Fakt. Ostatniego rydza widziano tu podczas wojny. Potem śmigły...
    >
    > Zdroofka Johnny

    No to tynk!

  • 9. Data: 2010-09-05 16:23:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 15:10:31 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    .html
    > Prawdziwki w naturze, przed samym zebraniem:

    ...przy czym prawdziwki urosły u mnie koło domu pierwszy raz!
    :-)

  • 10. Data: 2010-09-05 16:32:55
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > ...przy czym prawdziwki urosły u mnie koło domu pierwszy raz!
    > :-)

    Wczoraj kanie, dzisiaj kurki osobno, maślaki, podgrzybki i prawdziwki
    duszone z cebulką osobno...