  • 21. Data: 2013-03-27 12:38:18
    Temat: Re: Pytania do Experta - sam tego chciałeś
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-03-27 11:40, Adam pisze:

    > I jak sie biedak naprodukowal przy tych pytaniach eh... :D
    > pozdr.

    Jako jedyni nie zrozumieliście mojego dowcipu
    Ta dzisiejsza młodzież to jakaś taka tępawa

    --
    sjs

  • 22. Data: 2013-03-27 13:14:58
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu środa, 27 marca 2013 10:29:24 UTC+1 użytkownik SJS napisał:
> [...]

    Do tych pytań nie trzeba eksperta, muratora na oczy nie widziałem, ale jak ktoś
    zadaje takie lamerskie pytania to odpowiem (aby ekspierd się nie przepracował).

    > 1. Dlaczego lepiej montować systemy alarmowe klasy SA-3 i SA-4 wg
    >
    > wymagań ustalonych w 1993 roku niż systemy stopnia ochrony od 1 do 4 wg
    >
    > aktualnych wymagań wprowadzonych w 2009 roku?

    Bo nowsze nie oznacza lepsze. Starsze też nie.

    > 2. Dlaczego mamy montować okna klasy WK2 jeśli w polskich normach nie ma
    >
    > takich okien?

    A dlaczego modne są (w pewnych kręgach) różowe majteczki?
    Jak nie zrozumiałeś to odpowiedź techniczna: bo tak jest modnie i można szpanować na
    dzielni.

    > 3. Dlaczego w systemach bezprzewodowych elementy mają być montowane
    >
    > wysoko jeśli zalecenia mówią, że niektóre elementy montuje nawet się
    >
    > nawet na podłodze?

    Żeby ich pies nie olał albo myszy nie pogryzły.

    > 4. Dlaczego każdy system aby działał musi mieć czujki ruchu jeśli
    >
    > najmniej fałszywych alarmów maja systemy bez czujek ruchu?

    Jak nie będzie miał żadnych czujek to będzie generował jeszcze mniej fałszywych
    alarmów. Zaleca się uiszczanie opłaty i nie montowanie żadnych czujek.

    > 5.Dlaczego wbrew zaleceniom producentów Murator nie zaleca stosowania w
    >
    > jednym pomieszczeniu kilku czujek radiowych?

    Bo promieniowanie szkodzi na mózg.

    > 6. Co to są czujki utrafalowe które występują tylko w Muratorze a nikt
    >
    > oprócz muratora o nich nie słyszał?

    To są czujki radiowe, które na mózg nie szkodzą, są bezprzewodowe i można je montować
    wysoko.

    > 7. Co to są czujki piezoceramiczne i jak one uruchamiają alarm napadowy?

    Sypiesz garść w oczy przechodnia, jeśli jest większy od Ciebie to na pewno będziesz
    napadnięty. Dla wszelkiej pewności należy wybierać osobniki w dresie i przebywające w
    grupie.

    > 8. W której normie można znaleźć parametry okien pancernych?

    W każdej na temat okien pancernych.

    > 9. Co to są szyby klasy P4 bo w żadnej normie takie nie występują?

    Szyby zamontowane w pobliskiej szkole, klasa IA ma szyby klasy A1, klasa IV P ma P4

    > 10. Jeśli dawno wycofana norma na drzwi klasy C wykluczała montowanie
    >
    > oszkleń w drzwiach to na bazie jakiej normy można montowac do drzwi
    >
    > klasy C szyby?

    Oczywiście na bazie normy S - jak szyba.

    > 11. Jaka obecnie aktualna norma określa wymagania na zamki klasy C
    >
    > opisywane w Muratorze?

    Pytania do eksperta powinny przekrać skomplikowaniem zapytania wujka Józka...znaczy
    Googla.

    > 12. Gdzie można kupić antywłamaniowe szyby, hartowane z pętlą alarmową?

    Sznuerk kup w najbliższym sklepie, sposób zapętlenia znajdziesz w wielu poradnikach
    dla sambójców - szukaj hasła powieszenie.

    Jak doczytałeś do tego miejsca to możesz zakładać swoja firmę ochroniarską, egzamin
    zdałeś zaocznie.

    --
    ZZ@private

  • 23. Data: 2013-03-27 14:01:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 marca 2013 10:29:24 UTC+1 użytkownik SJS napisał:
    Ja nie Expert ale spróbuje odpowiedzieć:
    1. Nie mam w domu zamontowane ani systemów klasy SA-3 ani SA-4 ani systemów stopnia
    ochrony od 1do 4. Mam Satela CA10 i 6 czujek PIR.
    2.Podejrzewam że nie mam również okien WK2 mam okna z Drutexu.
    3.Nie mam systemów bezprzewodowych montowanych wysoko nie mam tez montowanych nisko.
    Mam router bezprzewodowy który leży na szafce tak mniej więcej na wysokości kutasa
    normalnego mężczyzny. Póki co działa i router i kutas.
    4.Kurcze mam 6 czujek i w ciągu ostatnich 5 lat było z 10 fałszywych alarmów.
    Skoro piszesz że bez czujek będzie tych alarmów mniej to muszę zdjąć te nieszczęsne
    czujki.
    5.Nie ma czujek radiowych ale tak sobie myślę że dla producenta lepiej jak klient
    kupi kilka zamiast kupić jedną więc może dlatego zalecaja kilka?
    6.Nie ma czujek ultrafalowych i równiez o nich nie słyszałem
    7.Nie mam czujek piezoceramicznych więc i nie mam pojęcia jak one uruchamiają alarmy.
    8. Nie mam okien pancernych mam okna z Drutexu.
    9. Nie szyb klasy P4 może dlatego że w zadnej normie nic o nich nie ma. Wiem że Kiki
    ma ale on może wg. chińskich norm zrobił.
    10. Moją zona nie ma nic przeciwko temu abyzamontować oszklenie do drzwi. Nie mamy
    tylko pewności czy mamy drzwi klasy C. POodejrzewam że tak bo zakupione w
    Castoramie(C). Szwagier kupił w Obi to ma klase "O" zapewne ale nie ma tam
    przeszklenia.
    11. Musze zapytac w Castorami bo zamek kupion z drzwiami razem więc jak z Castoramy
    to pewnie klasy "C". Co do wymagań to jak najbardziej nasze wymagania spełnia. Dodam
    że jest to w miarę prosta konstrukcja i od ponad 5 lat daje sie przekrecac kluczami
    zarówno w lewo jak i w prawo.
    12. Nie mam zapewne szyb hartowanych z petlą antywłamaniową. W sumie może i mam bo
    odkąd je mam to włamania nie było.

    Tyle odpowiedzi na Twoje pytania, żyjemy Sobie w naszym domu szczęśliwie pewnie
    dlatego że nie znamy odpowiedzi na większość Twoich pytań

  • 24. Data: 2013-03-27 15:14:07
    Od: "Jan Buda" <j...@w...pl>

    *Ghost* <g...@e...pl> typed:
    > Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dziadku, chyba jako jedyny nie zalapales dowcipu.

    To samo uczynil Ergie - tez nie zalapal.

  • 25. Data: 2013-03-27 19:54:45
    Temat: Re: Pytania do Experta
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciek wrote:
    > Mam 25 lat, jestem bezrobotnym absolwentem jednej z prywatnych uczelni
    > wyższych. Chciałbym wybudować nieduży domek (tak do 400m2), gdzieś w
    > dobrym miejscu, najlepiej w jednych z dużych miast (może być Mokotów w
    > Warszawie). Jaki będzie dla mnie najbardziej optymalny sposób
    > finansowania inwestycji?

    myślę że jakaś mała piramida finansowa lub napad moga być optymalne.

  • 26. Data: 2013-03-27 22:52:30
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-27 10:29, SJS pisze:

> [...]
    > opisywane w Muratorze?
    > 12. Gdzie można kupić antywłamaniowe szyby, hartowane z pętlą alarmową?

    Nie masz innych pytań, dotyczących dziedzin, którymi się sam nie zajmowałeś?
    To znaczy, że już nie wiesz tego co dawniej expertusowałeś? Podobno
    specjalistą byłeś (jak sam się chwaliłeś).

    --
    animka

  • 27. Data: 2013-03-27 23:51:22
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-03-27 22:52, animka pisze:

    > Nie masz innych pytań, dotyczących dziedzin, którymi się sam nie
    > zajmowałeś?
    > To znaczy, że już nie wiesz tego co dawniej expertusowałeś? Podobno
    > specjalistą byłeś (jak sam się chwaliłeś).

    Oj animka animka - zgubiłaś się dokładnie
    Zerknij na mój o kilka minut wcześniejszy post

    --
    sjs

  • 28. Data: 2013-03-28 00:12:01
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-27 23:51, SJS pisze:

> [...]
    >>

    > Oj animka animka - zgubiłaś się dokładnie
    > Zerknij na mój o kilka minut wcześniejszy post

    Nie widzę tego postu.

    --
    animka

  • 29. Data: 2013-03-28 08:02:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jako jedyni nie zrozumieliście mojego dowcipu
    > Ta dzisiejsza młodzież to jakaś taka tępawa

    Hahahahahahaahahaahaha.

  • 30. Data: 2013-03-28 08:18:54
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-03-28 00:12, animka pisze:

    > Nie widzę tego postu.

    post z godziny 10.10 czyli wcześniejszy o 19 minut od tego na który się
    nabrałaś
    cytuję:
> [...]
    > specjalnymi, co czyni mnie ekspertem w budowlance. Dlatego proszę śmiało
    > zadawać pytania a ja udziel fachowych odpowiedzi za free.

    Ekspert na bazie informacji zawartych w Muratorze?
    Nie za wcześnie?
    Przecież 1 kwietnia to dopiero w poniedziałek"

    a cała wyliczanka dla Muratora to przecież żart w żarcie
    bo jest oparty na zbiorze z sufitu wziętych informacji jakie pojawiły
    się w ....Muratorze

    --
    sjs