  • 11. Data: 2012-04-14 22:56:23
    Temat: Re: Pytanie o sciany
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Usrobo" <u...@o...pl> wrote in message
    news:jmca1g$rud$1@inews.gazeta.pl...

    > to olej sprawe
    > nikomu nie przyjdzie do głowy mierzyć domu przy odbiorze

    W ogóle nie ma czegoś takiego jak odbiór. Zanosi sie papiery i za ileś dni
    jak Pani "Jadzia" da do podpisania jest podpis i tyle.
    Nie sądzę, że im się chce w ogóle chodzić i odbierać domki jednorodzinne.

  • 12. Data: 2012-04-15 10:01:03
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-04-14 22:56, kiki pisze:

> [...]
    > dni jak Pani "Jadzia" da do podpisania jest podpis i tyle.
    > Nie sądzę, że im się chce w ogóle chodzić i odbierać domki jednorodzinne.
    u mnie byli ;)

    michal

  • 13. Data: 2012-04-15 10:54:47
    Od: "KS" <o...@o...pl>

    > u mnie byli ;)
    >
    > michal

    Co sprawdzali?
    Mierzyli ściany?

    K.S.

  • 14. Data: 2012-04-15 11:12:45
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 15.04.2012 10:54, KS pisze:

    > Co sprawdzali?
    > Mierzyli ściany?
    >
    > K.S.

    byłem przy odbiorze budynku, ale nie jednorodzinnego, ale biurowego.
    Głownie sprawdzali papiery, ścian nie mierzyli, ale sprawdzali schody i
    balustrady - jak by dać im mikromierz to pewnie by z niego skorzystali
    przy pomiarach...

  • 15. Data: 2012-04-15 12:35:09
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-04-15 10:54, KS pisze:

    > Co sprawdzali?
    > Mierzyli ściany?
    >
    > K.S.
    sprawdzali papiery
    wentylację, szambo, balustrady, itp

    nie mierzyli ścian ;)

    mcihal

  • 16. Data: 2012-04-15 14:33:45
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 15-04-2012 o 12:35:09 Usrobo <u...@o...pl> napisał(a):

    > sprawdzali papiery
    > wentylację, szambo, balustrady, itp
    >
    > nie mierzyli ścian ;)
    Bo ściany a dokładnie budynek mierzy geodeta wcześniej, przy składaniu
    papierów do odbioru bydynku musi być obmiar geodezyjny, i teraz od niego
    zależy czy wymierzy że budynek jest o te 10-20cm ocieplenia bliżej
    granicy niż powinien być. Jak z nim to załatwisz to potem już tego nikt
    nie będzie
    sprawdzał.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 17. Data: 2012-04-15 14:43:35
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    On 15/04/2012 13:33, janusz_kk1 wrote:

> [...]
    > zależy czy wymierzy że budynek jest o te 10-20cm ocieplenia bliżej
    > granicy niż powinien być. Jak z nim to załatwisz to potem już tego nikt

    A moge dac 15 cm ocieplenia zamiast 10? Wtedy dom bylby 10 cm szerszy,
    ale kubatura zgodnie z projektem.

  • 18. Data: 2012-04-16 01:33:43
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Lucky" <l...@n...ocm> wrote in message

    > A moge dac 15 cm ocieplenia zamiast 10? Wtedy dom bylby 10 cm szerszy, ale
    > kubatura zgodnie z projektem.

    Nie szczyp się. Dawaj i 20.
    U mnie nic nie pasowało po pół metra czy po metrze. Geodeta zmierzył,
    papiery złożone, pozwolenie było.

  • 19. Data: 2012-04-16 07:09:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Lucky wrote:
    > Witam,
    > Mam taki problem ze scianami:
    > 1. W projekcie jest 10 cm styro, ja chce 15. Wg ostatniego muratora
    > zmienia sie grubosc scian wiec to musi byc w projekcie. Prawda to to?
    > 2. Szerokosc domu w projekcie wynosi np 845 cm ale jest liczone razem
    > ze styro. Ja mam 845 ale samych scian nosnych, na to 15 cm styro. Czy
    > bede mial problem w razie kontroli?

    problem będziesz miał jak nie masz teraz wymaganych przepisami 4 m do
    granicy od krawędzi otworu okiennego...

    oraz 3 m od ślepego narożnika.

    tak BTW to nie zdecydowałeś sie przypadkiem budować z YTonga i nie zmieniłeś
    zdania?

  • 20. Data: 2012-04-16 07:10:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

    > Ale ławy może są źle wytyczone. Nie można zrobic mimośrodowego
    > nacisku. Szczególnie, że pewnie sa kiepsko zrobione.

    moze być :) tak sie buduje z Ytonga 1W...