  • 101. Data: 2010-09-19 19:01:07
    Temat: Re: Pytanie o telewizor
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Dawid" <m...@n...pl> wrote in message
    news:4c964cdd$0$22792$65785112@news.neostrada.pl...
    W dniu 2010-09-19 19:17, Panslavista pisze:
    > "Ikselka"<i...@g...pl> wrote in message

    > Małe ekrany dają lepszy obraz - pokrycie powierzchni światłem jest
    > pełniejsze.

    Ale bzdury, no super teza.

    Ile linii jest w systemie PAL?

  • 102. Data: 2010-09-19 19:06:39
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

    > Ilość pixeli /cm^2.

    Tv analog, kineskop, system PAL. Weź pod uwagę liczbę linii tworzących obraz
    jednakową dla małego i dużego kineskopou.

  • 103. Data: 2010-09-19 19:07:39
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > "Dawid" <m...@n...pl> wrote in message

    > Ale bzdury, no super teza.
    >
    > Ile linii jest w systemie PAL?

    Znasz się na tym? Kineskop, analog, nie ma procesora obrazu.

  • 104. Data: 2010-09-19 19:10:15
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-09-19 15:52, Ikselka pisze:

    > Nie odebrałam Twego zadowolenia jako namawianie, lecz jako o wiele mniejsza
    > wrazliwość na barwy po prostu :-)

    No widzisz, mniejsza wrażliwość idzie w parze z większym poczuciem
    zadowolenia, a może nawet i szczęścia. ;)

    Ewa

  • 105. Data: 2010-09-19 19:21:00
    Od: medea <x...@p...fm>

    > Można nagrywać przez USB?
    > Nie ma blokad opartych o prawa autorskie?
    > Jaki format daje takie nagrywanie?
    > Czy można ustawić godzinę i kanał do nagrywania?
    > Jak ma być sformatowany dysk podpinany poprzez USB?
    > Jakieś ciekawostki dotyczące nagrywania?

    Jak już Ci pisałam - do nagrywania wykorzystujemy dekoder satelitarny.
    Łącza USB oraz wejścia na kartę SD używamy właściwie tylko do
    odtwarzania zdjęć. Nie wiem, czy można coś bezpośrednio na telewizor
    nagrać. I nie wiem, o jakie prawa autorskie Ci chodzi.
    Jak Ci bardzo zależy, to mogę się wgłębić w instrukcję obsługi, ale
    szczerze mówiąc nie bardzo mi się chce.

    Ewa

  • 106. Data: 2010-09-19 19:26:49
    Od: Mamut <c...@g...com>

> [...]
    > nagrać. I nie wiem, o jakie prawa autorskie Ci chodzi.
    > Jak Ci bardzo zależy, to mogę się wgłębić w instrukcję obsługi, ale

    bo niestety w Panasonicach w normalnej cenie tylko do zdjęć sie one
    nadają. Konkurencja potrafi za 3000zł wyposażyć plazme we wszystko, u
    Panasonica trzeba za to samo dać juz 5tyś. Wiekszość twierdzi że obraz
    na Panasach jest lepszy od konkurencyjnych Samsungów i LG i warto
    dopłacić, ja do końca nie jestem o tym przekonany. Seria G ma naprawdę
    fajny obraz i dość dobry filtr ale 3200zł za 42 cale to za dużo. Można
    za to kupić choćby LG 50PK550 czy Samsunga 50C550 o wiele bardziej
    zaawansowane i lepiej wyposażone, z USB który nadaje sie do
    wszystkiego.

  • 107. Data: 2010-09-19 19:37:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 20:19:54 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Ikselka" 1gkkxczeytll0$....@4...net

    > Bez pilota chyba nie da się wiele osiągnąć. ;)

    Nie no, męczyliśmy mechaniczny wyłącznik. I to chyba to.

  • 108. Data: 2010-09-19 19:38:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 20:30:35 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Ikselka" 17v8flxwahzf0$.1juoztcofrbcs$....@4...net

    > Oby ramy miały miejsce na haczyki. ;)

    Wiszą (bohomazy straszne, ale są), więc chyba miały :-D

  • 109. Data: 2010-09-19 19:40:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 20:59:14 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Ilość pixeli /cm^2.

    Od jakichś 20paru lat wiem, co to są piksele i rozdzielczość, ale co to z
    tym światłem?

  • 110. Data: 2010-09-19 19:43:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 21:10:15 +0200, medea napisał(a):

    > No widzisz, mniejsza wrażliwość idzie w parze z większym poczuciem
    > zadowolenia, a może nawet i szczęścia. ;)

    Hmmm, no tak, to jest nawet logiczne - księżniczka na grochu nie miała
    szans na taki luksus :-D