  • 1. Data: 2009-03-12 07:23:12
    Temat: REWITALIZACJA NA CHŁODNO, CZYLI...
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    ... zdrowie nasze w gardła WASZE !!!

    Odbudowywanie przedwojennego stanu ulicy Chłodnej w Warszawie - na
    początek 18 milionów PLN. Pewnikiem kładka tez będzie i ten KARUZEL, co to
    się kręcił a wokół strzelanina, ogień i holokaust...
    Dopuściliście Bufetową - odprowadza procenta swoim...

  • 2. Data: 2009-03-12 13:01:28
    Temat: Re: REWITALIZACJA NA CH????????????????
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Panslavista pisze:
    > ... zdrowie nasze w gard?a WASZE !!!
    >
    > Odbudowywanie przedwojennego stanu ulicy Ch?odnej w Warszawie - na
    > pocz?tek 18 milionów PLN. Pewnikiem k?adka tez bedzie i ten KARUZEL, co to
    > sie kreci? a wokó? strzelanina, ogien i holokaust...
    > Dopu?cili?cie Bufetow? - odprowadza procenta swoim...

    znow ci sie jełopie grupy pomyliły
    p.r.warszawa albo p.s.polityka są gdzie indziej

  • 3. Data: 2009-03-14 16:41:27
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > znow ci sie jełopie grupy pomyliły
    > p.r.warszawa albo p.s.polityka są gdzie indziej

    prosze cie, nie wyciagaj tego smiecia z KFa :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 4. Data: 2009-03-15 08:05:49
    Temat: Re: REWITALIZACJA NA CHŁODNO, CZYLI...
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Panslavista pisze:
> [...]
    > się kręcił a wokół strzelanina, ogień i holokaust...
    > Dopuściliście Bufetową - odprowadza procenta swoim...

    a więc z Warszawy jeł... jesteś! Dobrze. coraz blizej, coraz blizej..

    GB

  • 5. Data: 2009-03-15 08:11:05
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a więc z Warszawy jeł... jesteś! Dobrze. coraz blizej, coraz blizej..
    >
    > GB

    Szukasz mnie? Większość wie, gdzie mieszkam - w Izabelinie koło Nieporętu. W
    obiekcie chronionym, więc nie wybieraj się w ilości większej jak samotrzeć.

  • 6. Data: 2009-03-15 16:54:56
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Szukasz mnie? Większość wie, gdzie mieszkam . W obiekcie chronionym, więc
    > nie wybieraj się w ilości większej jak samotrzeć.

    Na Białołęce znaczy sie siedzisz? Na wydobywczym? Tam tez rainbowy kupuja?

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl