  • 51. Data: 2012-04-26 08:49:31
    Temat: Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Jesteś zbyt tępy by zrozumieć, co piszę, czy też celowo kłamiesz?

    Rozumiem co piszesz, w tym sęk... wiara w cuda w narodzie jest wielka. W coś
    przecież trzeba wierzyć. Jedni w Boga inni w znikające kurz cyklony za
    bajońskie sumy.

  • 52. Data: 2012-04-26 09:11:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.04.2012 08:49, quent pisze:

    > Rozumiem co piszesz, w tym sęk...

    Czyli celowo wypaczasz moje wypowiedzi. Dlaczego?

    > wiara w cuda w narodzie jest wielka. W

    Nie cuda, tylko pomysłowe rozwiązanie techniczne jednego ze sposobów na
    filtrowanie powietrza.

    Mające też swoje niemałe wady, z których jedną z nich jest chora cena.

    > coś przecież trzeba wierzyć. Jedni w Boga inni w znikające
    > kurz cyklony za bajońskie sumy.

    [ziew]

    Bredzisz.

  • 53. Data: 2012-04-26 10:08:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 08:15:37 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
    > tylko skąd twoja wiara w cudowne właściwości odkurzaczy rainbow, gdyby
    > posiadali takie cudowne rozwiązania to by już dawno zmonopolizowali rynek
    > odkurzaczy przemysłowych,

    Chyba nie bardzo się nadaje. Zbiornik z wodą trzeba co jakiś czas czyścić -
    ja po jednym piętrze z reguły mam w zbiorniku sporo gęstego szlamu, więc
    przy sprzątaniu całego piętra hotelu pewnie trzeba by było latać z 5 razy do
    łazienki i płukać zbiornik. Poza tym nie ma powodu by w hotelach utrzymywać
    taki poziom czystości - ważniejsze jest pobieżne odkurzanie dzień w dzień.

    > centralnych

    A po grzyba w centralnym taki system? Odkurzacz centralny siedzi w piwnicy
    i dmucha brudami przez worek, najczęściej z wylotem na zewnątrz. Latać do
    piwnicy co chwila by opróżniać zbiornik? nonsens...

    > i innych.

    Rainbow na pewno nie jest wart oficjalnej ceny (ostatnio się dowiedziałem -
    ok. 7500 + koszmarne ceny akcesoriów dające jakieś doadtkowe 5000), ale
    pewnie ciężko go złożyć z części za 200zł. Ciężko by im pewnie było
    konkurować z całą gamą mniej lub bardziej skutecznych odkurzaczy, więc
    postawili na politykę wysokiej ceny, sprzedaż bezpośrednią z gigantyczną
    marżą - i jakoś działa, skoro od lat 30. świetnie się im powodzi.

    > A tutaj dupa, wciąż wciskają
    > super drogie odkurzacze przez komiwojażerów osobom prywatnym. Raczej nie
    > mają nic genialnego konstrukcyjnie mają genialny pomysł marketingowy.

    jw.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 54. Data: 2012-04-26 11:17:49
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 08:32:33 +0200, quent napisał(a):
    > Skoro kosztuje majątek to MUSI być zajebisty - tak mu podpowiada intelekt
    > ;-)

    Rainbow istnieje od lat 30. ubiegłego wieku. Tak długo nawet prawa autorskie
    nie obowiązują, a co dopiero patenty. Jakimś cudem nie ma wysypu tanich
    odkurzaczy działających tak jak rainbow - jest roboclean, który kosztuje
    w zasadzie tyle samo (wnioskuję po wyglądzie że zasada działania podobna,
    a ceny nowych i używanych na allegro bardzo zbliżone).

    > Vide - kompy Apple

    Pewnie urosnę ro rangi guru sekty jeśli Ci napiszę że po trzech latach
    męczarni z non stop psującym się Dell XPS kupiłem MBAir i w końcu jestem
    zadowolony z komputera który posiadam?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 55. Data: 2012-04-26 11:39:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.04.2012 11:17, Jacek Osiecki pisze:

    > Pewnie urosnę ro rangi guru sekty jeśli Ci napiszę że po trzech latach
    > męczarni z non stop psującym się Dell XPS kupiłem MBAir i w końcu jestem
    > zadowolony z komputera który posiadam?

    Cóż, ja od lat używam samodzielnie składanych komputerów i przez ten
    czas padł mi tylko jeden baaaaaaaaaaaardzo stary dysk.

  • 56. Data: 2012-04-26 11:45:19
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Pewnie urosnę ro rangi guru sekty jeśli Ci napiszę że po trzech latach
    > męczarni z non stop psującym się Dell XPS kupiłem MBAir i w końcu jestem
    > zadowolony z komputera który posiadam?

    Kupiłeś MBAir??? ;-)

  • 57. Data: 2012-04-26 18:20:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 08:06:34 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Primo: nie wiem, jaki system ma ten cały Roboclean.
    > Secundo: to, że lepiej od prymitywnego worka, nie znaczy że tak dobrze,
    > jak w Rainbow.

    Własnie to, że nie wiesz, jaki system na Roboclean, nie znaczy, że gorszy
    niż Rainbow.
    --
    XL smile
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665

  • 58. Data: 2012-04-26 18:22:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    > Skoro kosztuje majątek to MUSI być zajebisty - tak mu podpowiada intelekt
    > ;-)

    Ano.

    > Vide - kompy Apple

    Akurat "lepszość" Apple polega na tym, ze kupując komputer kupujesz razem z
    nim system oraz bardzo bogate oprogramowanie, jakiego możesz potrzebować do
    pracy i rozrywki. Dla mnie to przewaga Apple'a.

  • 59. Data: 2012-04-26 18:29:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 08:39:36 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > W przypadku odkurzaczy centralnych idealne filtrowanie nie jest
    > konieczne, bo przecież i tak wylot jest gdzie indziej.

    Akurat odkurzacza centralnego bym sobie absolutnie nie życzyła - to, co
    słyszę od jego użytkowników, sprawia że mi się już dawno odechciało.
    Na przykład wystarczy, że cokolwiek (a już nie daj Boże szczur!) utknie w
    przewodach, tworzy się na tym zaraz korek trudny do usunięcia samodzielnie,
    trzeba wzywac serwis. Po drugie przewody straszliwie zarastają brudem, ich
    bieżące samodzielne oczyszczenie jest niemożliwe i w efekcie jak wyżej, o
    ile w ogóle naprawde wyczyszczą. Bezproblemowe wieloletnie użytkowanie
    takich zasyfionych przewodów i nazywanie tego wygodą jest raczej
    problematyczne. Już ja tam wolę odkurzacz za 90 zł, w którym mam dostęp do
    wszystkich przestrzeni w celu oczyszczenia, rury i końcówki myję, i w
    razie "zasyfienia trwałego" po roku wyrzucam odkurzacz w całości, plus do
    tego odkurzacz wodny, wcale niekoniecznie drogi, dowolny, w moim przypadku
    Roboclean (i uważam, ze można było coś tańszego kupić, zadna rewelacja, ale
    pożyteczny).

  • 60. Data: 2012-04-26 18:30:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 08:08:30 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Poza tym nie ma powodu by w hotelach utrzymywać
    > taki poziom czystości - ważniejsze jest pobieżne odkurzanie dzień w dzień.

    Chyba w hotelach robotniczych :-D