    From: collie <c...@v...pl>
    Subject: Re: =-09876543
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <o...@l...harvard.local>
    <0...@g...com>
    <6021a653$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <b...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <r...@4...net>
    <o...@l...harvard.local>
    <190vcz9vgq26f$.1jrgxk4ip4swo$.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    Date: Tue, 9 Feb 2021 23:26:44 +0100

    W wtorek, 9.02.2021 o 20:43, Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Największy przysmak mojego psa to pasztet podlaski drobiowy.
    > Aktualnie w tym pasztecie (robię z niego kulki) od miesiąca dostaje
    > antybiotyk, prebiotyki, przeciwzapalne i inne tabletki w ilości 10 szt.
    > dziennie.
    > Jak otwieram lodówkę po karmieniu to pies wie, że jest pora na pasztet.
    > Ale ten pasztet nie działa (a wcześniej działał) przy drzwiach
    > wejściowych. Przy tych drzwiach nic nie działa, pis szczeka, ja otwieram
    > drzwi a on odwraca głowę, albo teatralnie drapie się za uchem.
    > Nic tam nie działa. Sytuacja jest na razie patowa - nie mogę ignorować
> [...]

    To pies użytkowy, potrzebuje stałego zajęcia i zabawy na dworze (czy na
    polu w Krakowie). Nie dziwota więc, że próbuje przekonać właściciela do
    wspólnego przebywania na świeżym powietrzu. Najlepszym lekarstwem na
    psie atawistyczne tęsknoty jest drugi pies. Sprawdzone. Gdy pies duży,
    to do pary wystarczy mały sierściuch - w tym przypadku najlepiej jakaś
    niekanapowa suczka. Zwykle zacznie rządzić psem, ale pies nie będzie
    miał nic przeciwko temu i będzie za nią ganiał jak głupi przez cały
    boży dzień, z ulgą dla właściciela-domatora. Bo z psami jak dziećmi:
    jedynak w rodzinie to nie jest dobry pomysł. ? ??? ????? ??????...

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.
    Kot może zostać? Nie. Kot musi zostać.