  • Data: 2011-06-26 21:13:45
    Temat: Re: 2-3 lata temu
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:9e0f6464-4aaf-4751-a38a-

    > Ale co Wy sie dziwicie :) Na mojej lokalnej grupie buduja osoby
    > powyzej 50-tki dla ktorych juz sama obsluga kompa stanowi wyzwanie. Po
    > co sie oni maja uczyc jakiegos usenetu jak maja wszystko na stronie
    > www, ze zdjeciami. Moze to nie oni sa zacofani, a my/Wy? Zamiast isc
    > do przodu, wspominamy stare czasy, zupelnie jak nasi ojcowie czy
    > dziadkowie, opowiadajacy jak to za komuny bylo dobrze :-) Usenet wcale
    > nie jest taki fajny - porzadnie zrobione forum przewyzsza go
    > praktycznie pod kazdym wzgledem, niestety :)

    Dla mnie fora tylko w jednym wzgledzie przewyzszaja usenet, mianowicie w
    mozliwosci dodawania zdjec. Emotikony nie interesuja mnie zupelnie.
    Zniecheca za to chaos, nie wiadomo kto kumu i dla czego odpowiada. Po dwoch
    stronach dowiaduje sie, ze Zdzisiek odpowiedzial Henkowi tak a mogl przeciez
    nie. Do tego piecset buziaczkow i usmieszkow. Dobre to moze dla imbecyli z
    potrzeba ladnego opakowania, ale usenetu nic nie pobije.

    Pozdro.. TK