  • Data: 2013-10-10 09:30:47
    Temat: Re: 2 kaloryfery z 12 nie grzeją
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 10 Oct 2013 08:49:09 +0200, uzytkownik

    > Zapewne chodziło o SWK?

    Tak, literówka.

    > Toś się wpakował.

    Nie ja. Szwagier, gdy rozbudowywał dom pod siebie. Jak postanowił się
    wybudować w innym miejscu, z żoną odkupiliśmy to "dzieło". Ogólnie to było
    wygodne rozwiązanie ze względu na fajne miejsce, ale wszystko mnie w tym
    domu zaczyna coraz bardziej wk*wiać -- dlatego są plany budowy nowego. Ale
    zanim to nastąpi, trzeba się jeszcze pomęczyć.

    > Co to jest PW

    PW - Powietrze Wtórne (górne).

    > i PU?

    Ble, miało być PE.

    > Musisz uruchomić pompkę, aby przepchnęła wszystkie bomble powietrza.
    > Pompka musi pracować do całkowitego odgazowania wody w CO.

    Zatem dzisiaj walka z gwintami.

    --
    Pozdor Myjk