    From: a...@g...com
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: -20 i problem z elektrykagarazowa
    Date: Thu, 8 Jan 2009 04:41:45 -0800 (PST)

    On 8 Sty, 12:00, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    [...]
    > Ja mam ta najbardziej popularna chyba ok 12cm ma. Instalacje rozprowadzałem
    > sam, ale spiecia tego wszystkiego i upchania w skrzynke sie nie podjełem. Za
    > 50zł uporządkował mi to zaprzyjazniony elektryk, podłączył eski różnicówki
    > itp. Spokojnie zmieścił sie ze wszystkimi przewodami. Są zresztą takie
    > specjalne listwy którymi od dołu łączył te eski itp.

    Nono, ja tam sobie to sam uporzadkuje i podlacze, choc wiem, ze
    babranina z kablami wcale nie jest prosta (z doswiadczenia w upychaniu
    kabli w szafach serwerowych ;-))

    > Te tablice sa tak zrobione że spojkojnie osoba z doswiadczeniem to pomieści.
    > Tablice mam na wysokosci oczu jest estetyczna,

    Musze to wszystko sobie przemyslec. Ale jednak chyba bardziej jestem
    sklonny miec to w osobnym pomieszczonku w piwnicy - obok bedzie polka
    19' z osprzetem do TV obserwacyjnej, sieci LAN, serwerem - sercem
    centralki alarmowej i malego systemiku zarzadzania paroma duperelami w
    domu przez internet :-) Niestety do tego wszystkiego potrzeba troche
    wiecej miejsca w rozdzielnicy - na dodatkowe styczniki, programatory
    czasowe, a im bardziej "yntelytentny" dom tym wypadaloby miec
    mozliwosc sterowania jak najdrobniejszymi elementami - czyli w
    praktyce wiecej obwodow, eSek... ehm :) No nic, zobaczymy co z tych
    planow zostanie, a co pojdzie do lasu "bo nie bylo czasu zeby to
    przemyslec" ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.