  • Data: 2009-12-15 22:11:59
    Temat: Re: -4 ile spalacie gazu??
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Gru, 18:38, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > A to nawet abstrachujac od mojego przykladu. Jest ostatnio cisnienie na
    > termomodernizacje, wszyscy to popieraja jak jeden maz. Ludziom wbija sie do
    > glowy, ze jak przykleja styropian do sciany to beda spalac polowe tego co do
    > tej pory, a tym czasem wilk siedzi w krzakach i sporo kasy na tym zarobi.

    No bo tak jest. Mam porownanie - moj kumpel po termomodernizacji (a
    robil to ok 6 lat temu i dal tylko 6cm styro) zauwazyl diametralna
    roznice w zuzyciu wegla. Ja teraz mieszkam w domu zbudowanym z samego
    pustaka zuzlobetonowego ("hasioka") i tu idzie uwaga.. 12t wegla /
    sezon!!! Gdyby go ocieplic styro - dam sobie reke odciac ze spalalby
    polowe mniej.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.