    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A co powiecie na to....
    Date: Sun, 3 Jul 2011 15:56:45 +0200

    kiki wrote:
    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > To jest ten budynek co TVN24 ma na nim kamerę w gdyni. Sea Towers. -
    > wyższa wieża ma chyba 40 pięter.
    > Ale pal diabli ocieplenia, to było do przewidzenia :-) Co z tymi
    > podsłuchami i kluczami centralnymi ?
    > Mnie niepokoi w ogóle spuszczanie z oczu wykonawcę i zlecanie kluczy
    > centralnych nawet drobnemu zakładzikowi.
    >
    > Trzeba by tak robić, że jak potrzebne jest 10-20 zamków to należy przy
    > okazji zamówić będąc gdzieś w innym mieście i nie zdradzić danych
    > osobowych rzemieślnikowi, żeby drań nie wiedział komu wykonuje
> [...]

    zamki odpoeirdniej kategorii maja tzw klucz budowlany oraz klucz właściwy.
    Klucz budowlany albo jest jeden do wszystkich zamków albo oddzielny do
    kazdygo zamka (wg zamówienia) klucz właściwy dostaje dopiero mieszkaniec,
    pierwsze użycie nowego klucza blokuje użytkowanie klucza budowlanego na
    zawsze. Czasem stosuje si eprostrza metodę drzwi sa zmaykana na najtańsza
    wkładkę po przyjeci lokalu właściciel kupuje sobie nowe wkładki i zmienia.

    a ta strona wygląd ana produkt jakiegoś wariata, delikatnie mówiąc.