  • 1. Data: 2011-07-01 11:45:21
    Temat: A co powiecie na to....
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    http://stowarzyszenie-invest-komfort.org/

  • 2. Data: 2011-07-01 11:49:58
    Temat: Re: A co powiecie na to....
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    http://invest-komfort.com/galeria.html

  • 3. Data: 2011-07-01 13:51:24
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-07-2011 o 13:45:21 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > http://stowarzyszenie-invest-komfort.org/

    Ale jaja :)
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2011-07-01 13:53:21
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-07-2011 o 13:49:58 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > http://invest-komfort.com/galeria.html
    Powiem tak, norma, deweloper idzie po najmniejszych kosztach
    reszta się nie liczy i to są efekty tego.
    Ja widziałem podobne kwiatki jak TBS-owi budowała
    firma.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 5. Data: 2011-07-01 18:11:08
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message
    Dnia 01-07-2011 o 13:45:21 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > http://stowarzyszenie-invest-komfort.org/

    > Ale jaja :)

    Służby chciały nieudolnie podsłuchiwać Kulczyka, Krauzego i innych bogatych
    ludzi w Sea Towers :-) Tak na szybko mi przychodzi do głowy.
    Jak mawiał prezes Jarosław skoro mają to skąd to mają :-)
    Pomontowali im prawie zwykłe wyposażenie ale zmodyfikowane żeby się nie
    kapneli.
    Zamek centralny master key równa się niejawnym przeszukaniom.
    No jaja.

  • 6. Data: 2011-07-02 10:52:30
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 1 Lip, 13:45, "kiki" <k...@t...fel> wrote:
    > http://stowarzyszenie-invest-komfort.org/

    Invest Komfort to ci sami od Komfort-wykladziny i fabryki drzwi
    wewnetrznych, tych robionych z "kurzu".

  • 7. Data: 2011-07-02 12:30:32
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Marek" <m...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    > Invest Komfort to ci sami od Komfort-wykladziny i fabryki drzwi
    > wewnetrznych, tych robionych z "kurzu".

    Ja nie mam pojecia poza tym, ze wisza czasem ich reklamy "apartamentów". Ale
    ta strona jest smiertelnie na serio :-) Czytam i nie wierze wlasnym oczom
    :-)

  • 8. Data: 2011-07-02 14:11:11
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisal w wiadomosci

    > Ja nie mam pojecia poza tym, ze wisza czasem ich reklamy "apartamentów".
    > Ale ta strona jest smiertelnie na serio :-) Czytam i nie wierze wlasnym
    > oczom

    Tez czytam i nie wierze, zeby sciana od strony polnocnej byla ocieplona 5mm
    stEropianem, bo takich do zwyklych zastosowan sie nie po prostu nie robi.
    Generalnie porazka. Ta firma jest wlascicielem apartamentowca czy go tylko
    zbudowala?

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2011-07-02 16:46:16
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 2 Lip, 16:11, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Tez czytam i nie wierze, zeby sciana od strony polnocnej byla ocieplona 5mm
    > stEropianem, bo takich do zwyklych zastosowan sie nie po prostu nie robi.

    Przypomnialo mi sie ze bylem ostatnio w naszej takiej dosyc duzej
    hurtowni budowlanej i po 3 latach patrze - leza wizytowki, te same co
    3 lata temu. A na nich pisze:

    mgr inz. ktostam
    ocieplanie steropianem

    Jak za rok tam pojade i dalej wizytowka bedzie lezec to chyba w koncu
    ja wezme i zadzwonie tego magazyniera upomniec :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 10. Data: 2011-07-02 19:41:17
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

> [...]
    > robi. Generalnie porazka. Ta firma jest wlascicielem apartamentowca czy go

    To jest ten budynek co TVN24 ma na nim kamerę w gdyni. Sea Towers. - wyższa
    wieża ma chyba 40 pięter.
    Ale pal diabli ocieplenia, to było do przewidzenia :-) Co z tymi podsłuchami
    i kluczami centralnymi ?
    Mnie niepokoi w ogóle spuszczanie z oczu wykonawcę i zlecanie kluczy
    centralnych nawet drobnemu zakładzikowi.

    Trzeba by tak robić, że jak potrzebne jest 10-20 zamków to należy przy
    okazji zamówić będąc gdzieś w innym mieście i nie zdradzić danych osobowych
    rzemieślnikowi, żeby drań nie wiedział komu wykonuje usługę, samochód
    zaparkować żeby nie spisał numerów.
    Obawiam się, że jak jest to system kluczy to lista klientów wraz z numerami
    systemowymi leci do jakiegoś xxW albo jest po prostu sprzedawana złodziejom.
    Wątpię aby tacy rzemieślnicy dbali w jakikolwiek sposób o ochronę
    informacji, pliki - programy CNC do wycinania tych kluczy.