  • Data: 2011-03-04 15:41:04
    Temat: Re: A propo budowania koszmarki
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Mar, 14:45, Albercik <n...@g...pl> wrote:

    > mniej-więcej w połowie dwunastej strony jest perełka z 30 grudnia 2007...
    > nie da się skopiować linka do konkretnego wątku, więc umieszczam tylko
    > linka do samego zdjęcia..http://raider55.blox.pl/resource/Gradow_les
    zno.jpg

    > Zna ktoś historię tego domu?

    Pewnie bylo tak jak zwykle czyli:

    - "kochanie podniesmy sciane kolankowa bedzie wiecej miejsca na
    poddaszu"
    - "dobrze kotku"

    end of cool story, bro...

    Tylko zamiast kamienia podniesli o metr! Nie wiem jednak skad wziely
    sie te wypas kolumny. Bede jednak na biezaco sledzil losy domu mojego
    debilnego sasiada - jego dom tez by sie nadawal na ta strone.
    Aktualnie ma kwadratowe betonowe kolumny ~1,5m (podpieraja duuze
    wejsciowe betonowe schody), nad nimi ~3m okragle betonowe slupy
    podpierajace balkonik, a od balkonu do dachu ~1,5m kwadratowe
    drewniane slupeczki podpierajace dach. Majstersztyk :)

    --
    Adam