  • Data: 2011-03-04 13:45:54
    Temat: Re: A propo budowania koszmarki
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.03.2011 11:54, janusz_kk1 pisze:
    > zona podrzuciła mi fajną stronkę z koszmarkami
    > budowlanymi,
    > popatrzcie natej stronie tak w połowie
    > na 'mistrza' dachu i blachodachówki :)
    > http://raider55.blox.pl/html/1310721,262146,169,170.
    html?10,1

    mniej-więcej w połowie dwunastej strony jest perełka z 30 grudnia 2007...
    nie da się skopiować linka do konkretnego wątku, więc umieszczam tylko
    linka do samego zdjęcia..
    http://raider55.blox.pl/resource/Gradow_leszno.jpg

    Zna ktoś historię tego domu? z chęcią bym poczytał coś więcej na jego
    temat, to jest tak obrzydliwe że wzroku oderwać nie można..
    :)